19.01.2011

Ben Bugünlerde.....


Bilin bakalım ben bugünlerde en çok ne rüya görüyorum. Evet tıpkı resimdeki gibi hamile olduğumu veya hamilelik üzerine rüyalar görüyorum.
Dün gece de bir tane gördüm.
Ne güzeldi oysa ki hiçbir bekletim yokken sadece istiyorken o %20'lik şanlı gruba dahil olmuş ve ilk denemede hamile kalmıştım. Doktorlar hamile olduğumu duyunca kaç yıllık evlisiniz dediklerinde yıl değil 1 ay oldu henüz diyorduk da gözleri yerlerinden çıkıyordu adamların.

Neyse ne diyelim her işte vardır bir hayır. Bizden giden herşey bir başka şekilde bize döner. Ama dönenler delilik kadrosundan dönmesinde :)

Minnakcığım bak biz seni bekliyoruz, gönlümüzde yerin hazır. Nazlanmadan gel canım benim tamam mı? Artık şu anneciğin böyle rüyalar görmek yerine seni kucağına aldığının mutlu bir aile olduğunun rüyasını görsün olur mu benim biricik minnağım tamam mı benim hemen de gelecek olan güzel, akıllı minnağım. Yol tarifine ihtiyacın varsa babana sor o yolları iyi biliyor aman trafiğe takılma kırmızı ışık falan dinleme geç de gel canım benim ;)

Tüten ben
işte öyle birşey :)

3 yorum:

Sémy dedi ki...

Nasıl içim burkuldu okurken :)
Kız olursa Naz olsun bari adı ,gelişi gibi duruşu da hep nazlı olsun :)

Tuten dedi ki...

Çektirmesin sonra bize Semy nazlı olup da :)
Kız mı olacak nedir baksana bir geleceğim dedi sonra nazlandı da gidiverdi.
Teşekkürler yorumun için

Sémy dedi ki...

Kız dediğin nazlı olur ama nazı anasına değil babasına olur ya genelde çekecek düşünsün :)

Aynı şeyi yaşadık biz de ananemin vefat haberiyle kaybettik;ama ben henüz fetuscuğun farkında olmadığım için daha bir şuursuz atlattım sanırım.Klasik olarak şansı böyleymiş ,kısmet klişelerinden nefret gelse de doğruluk payı var sanırım.Herşeyin bi zamanı varoluş amacı var galiba..
Ne yapıyoruz ?Evrene pozitif, polyana'nın çantasından çıkmışçasına olumlu mesajlar yolluyoruz,iyi bir çocuk olup mini mini şirinleri bekliyoruz :)
Sevgiler