14.01.2011

Perşembe Geceleri


Perşembe Gecesi= Kitap okuma gecesi bizim evde, bundan böyle.
Herşey bir maille başladı :) Aslında ondan da önce benim biz niye evlendik evleneli doğru düzgün kitap okumuyoruz diye sıklıkla Güray'ın beyninin etini yememle başladı. Sürekli dırdır ettim. Biz niye kitap okumuyoruz artık. Sen de okumuyorsun hiç. Yarın öbür gün ebeveyn olacağız çocuğumuza hiç doğru örnek olmayız. Ayrıca biz kitap okumayı çok severiz neden okumuyoruz ki bence ayıp ediyoruz sorgu ve sualleri aldı başını gitti. Vicdan azabıyla bazı geceler başucumdaki kitaptan 1-2 sayfa okuyup uykuya yenik düştüm. Gürayın kitabı ise başucumda bardak altlığı şeklinde aylarca durdu.

Sonra yine Evreka dedim ben :) Bir mail attım sevgiliye. Ah şu benim herşeyi planlama huyum :).

Dedim ki; sevgil:

Pazartesi: Dizi
Salı: Evde sinema
Çarşamba: Dizi
Perşembe: Kitap okuma
Cuma: Serbest

gecesi olsun mu?

Sevgili de oldu bu iş dedi ve bekledik ki Perşembe gelsin. Dün akşam yemeğimizi yedik. Yayıldık koltuğa herkes kitabını eline aldı arkada fon müziği yukarıdaki resimde gördüğünüz "Happiness"(Mutluluk) ve "Peace" (Barış) yastıkları kucaklarımızda başladık kitaplarımızı okumaya. Ben Elif Şafak'ın son hikaye kitabını Firarperest'i okuyorum oldukça beğendim hikayeleri. Sevgili, Sil Baştan adlı kitabı okuyor. Hoş sevgilim ortamın güzelliğinden mi yoksa yaptığım yemeğin harika olmasından mı bilemeyeceğim bir yarım saat sonra şekerleme moduna geçti.
Salı gecesi benim mesaiye kalışım sebebiyle sinema gecesini yapamamıştık hadi hatrı kalmasın diye kitap okuma seansından sonra onu da yaptık. Black Swan diye oldukça etkileyici bir film seyrettik.

İşte bizim evin halleri, deymeyin keyfimize. Birşey itiraf edeyim. Dün akşam kitap okurken, film seyrederken aklımda bir kare daha vardı. İçerdeki odada uyuyan ve eve tazecik kokusunu yayan bir minnak olduğunu hayal ettim. Arada mıkırdanıyor biz de gidip bakıyoruz. Hadi gel minnak bekliyoruz ;)

Tüten ben
Gecelerin piri :)

Not: Resim çekmek için çok uğraşan sevgiliye ve resimlere teşekkürler.

6 yorum:

"PRETTYCOOL" dedi ki...

merhaba:)bloğunun tasarımı çok ferah,çok beğendim,hayırlı olsun:)eşine yazdığın maili okudum ve aynısını ben de şimdi göndericem,pazartesi ezel çarşamba muhteşem yüzyıl dimi:))))

Tuten dedi ki...

Merhaba :) Çok teşekkür ederim, beğendiğine çok sevindim. Ve evet bildin. Pazartesi Ezel ve artık Çarşamba Muhteşem Yüzyıl :)

Tanya's dedi ki...

Güzel isimli kadın..çok güzel bir iş yaptınız:))

Tuten dedi ki...

Çok teşekkür ederiz Tanya.

lunawar dedi ki...

Kıskandım ben şimdi:)
ben böyle bir gün belirlemedim ama mesela haftasonları ya da akşam eve geldiğimde cnbc-e'de takip ettiğim bir dizi yoksa televizyonu açmamaya başladım.. ha bir de okuyacağım diye aldığım ama fırsat bulamayıp (!) okuyamadığım kitapları tam karşımda duvar dibinde duran sehpanın üzerine yığdım.. şimdi istersen okuma:)

Tuten dedi ki...

Evet önünde durunca batıyor insana değil mi Edacğığm :) Benim de bir çok kitabım var elimin değmesini bekleyen