20.01.2011

Foto Cafe


Yolukar'ların açacağı Foto Cafe'ye bekleriz sizi efendim. Sevgilim ve ben dün akşam karar verdik, bugün zengin oluyoruz ve Foto Cafe açıyoruz, sizi de bekleriz.

Dün akşam yemek yerken Süper Loto'nun 7. kez devrettiği haberini duyduk. Dedik ki bu Tanrı'dan bir mesaj bize. Yahu hem zengin olmak istiyorsunuz hem de kaç haftadır ertelediğim sayısal lotoyu oynamıyorsunuz yoksa siz hala böyle çalışarak çok mu zengin olacağınızı sanıyorsunuz :)

Dedik tamamdır mesaj alındı. Yemek bitti Süper Loto oynandı. (Gördüğünüz üzere evimizde bolca hazır oynanmayı bekleyen kupon da var. Geriye sadece oynamak kalmıştı)

Daha haberi duyar duymaz kocacığım şöyle dedi. Çalışmayı bırakıyorum ve sen de bırakıyorsun. Deli mi ne, sanki ben çalışmaya devam edeceğim. Ama biliyor ki ben çalışmadan durmam dolayısıyla hemen bana bir iş üretti. Sana Cafe açayım oranın mutfağında çalış dedi sen ne yapacaksın dedim. Ben bütün gün Playstation oynayabilirim dert değil dedi. Yok olmaz dedim. Fotoğraf işiyle ilgilenirim o zaman dedi. Hehh tamam oldu dedim. O zaman en iyisi Foto Cafe açalım dedik. Arka tarafta sevgilimin fotoğraf okulu, cafe de öğrencilerin ve kocamın resimleri hoş sohbetlerin olduğu benim leziz tatlılarımın servis edildiği, para bok ya biz de bakarsınız Magnum fotodan hoca falan çağırırız cafe'de ders verir sohbet eder.
Yaa ama tabii bir de dünya sehayatleriyle çok yoğun olacağız öyle de bir programımız var. Görüyor musun sen hayatımız çok yoğun olacak. Nasıl yetişeceğiz tüm bunlara biz ahh ahhh :)

Daha ne hayallerimiz var gerçekleceği günü bekleyen ve eminim gerçekleşecek olan.

Tüten ben
Kahveci güzeli ;)

Önemli Not: Bu fikir Yolukar ailesine aittir. Fikrimizin uygulandığını görürsek gelir o cafe'yi yakarız, ifşa ederiz, rezil ederiz. Evet biz pis bir aileyiz :)

2 yorum:

lunawar dedi ki...

lunawar; en birinci müşteri.. kekimin yanına kahveyi ücretsiz isterim.. biliyosun ben bi yere takıldım mı vazgeçmem:)

Tuten dedi ki...

Sen müşteri olmazsın ki o zaman arkadaki fotohanenin hocalarından olursun tatlım ;)