21.01.2011

Yok mu Eğlendiren


Canım sıkıldı sebebsiz yere en kötüsü de bu değil mi? Canımı neyin sıktığını bilmiyorum ki üzerine gideyim veya çözümünü bulayım.

Acabalarım var tabii de onları da kendime saklıyorum. Yani acaba şundan mı sıkılıyorum bundan mı diye? Bilemedim işte. Kadınsı bir durumdur belki de hormonların bir oyunudur falandir filandir. Aslında işte insanoğlunun nankörlüğüne güzel bir örnek. Sağlık yerine sıhhat yerinde aşk&sevgi daim, iş güç var daha ne olsun. Neşe olsun ee hadi olsun!

Aslında dilimde hangi şarkı var biliyor musunuz? Kadının adını da unuttum iyi mi? "Can read a mind can read a mind no we can not read a mind" Bazen diyorum insanların ne hissettiğini gerçek hislerini hissedemeseydim birazcık farkındalığı düşük biri olsaydım hayat belki de daha kolay olurdu. Ve bir de keşke kalbimin tam ortasında ince ayar bir terazi olmasaydı adaletin peşinde olan her daim!

Tüten ben
öyle böyle şöyle

5 yorum:

Sémy dedi ki...

Gordon Lightfoot olabilir mi ?
Mevsimsel sanırım bu sıkıntılar.Bende kendime sardım birkaç gündür.Kendimi eminönüne atıp o kalabalığın ıncık cıncığın arasında kaybolmayı planlıyorum ya da bi pazar bulup aylak aylak gezmek.Şuursuz gezentilik en iyi terapi yöntemi oluyor bana.Tavsiye ederim :)

Tuten dedi ki...

Yok şarkının adını hatırladım ve kadını da :) Lady Gaga Poker Face. Gordon Lightgoot'u da hemen googledan bulup dinleyeyim çok saol.
Dediğin gibi sanırım havayla ilişkili olabilir.

Ahh ahhh o eminönüe kendini atma projesi çoookk uzun zamandır yapılacaklar listemde benim de şimdiden iyi gezintiler çok iyi gelecektir eminim. Tavsiyen de birebir sıkıntıya bana da en iyi terapi yöntemlerinden biridir
Çok saol

Tuten dedi ki...

Hahaha bu arada o şarkıda can read my can read my poker face diyor da ben kendime uyarlamışım. Bahsettiğin şarkıyı dinledim youtube'da ve de beğendim, teşekkürler tekrardan

Nur dedi ki...

ara sıra normaldir canım bu sıkıntıların olması banada olur içini ferah tut :)

Sémy dedi ki...

Rica ederim .ben daha eski kafalı düşünmüşüm sanırım 70lerden bir şarkı secerek :))) yine de beğenmene sevindim.