7.01.2011

Eyvah! Yakalandım :)


Tam bir mutfak canavarıyımdır! Akşam oldu mu o mutfak bir ziyaret edilir ne kadar ıvır zıvır varsa hatrı sorulur aman üzülmesinler diye hepsinden birazcık tadılır veee genellikle iş üstündeyken yakalanılır kime kocaya. Eskiden anneme yakalanırdım. Resmen mutfağa gidişimi takip eder sonra sinsice gelir veee yine ne yiyorsun sen diye sorardı. Zamanla profesyonelleştim tabii anneye yakalanmamaya başladım. Bu işin sırrı şudur: Ne zaman ki ev halkından sizi takip eden kişi tuvalete gider o zaman mutfağa doğru koşmalısınız. Ama önceden de yiyeceğiniz şeyi hazır etmelisiniz. Kaşıkla yiyecekseniz örneğin kaşığınızı çekmeceden çıkarmak gibi. Böylece anneniz/kocanız tuvaletten çıktığında siz çoktannn işinizi bitirmiş olursunuz ve takipçi sizi bıraktığı gibi bulabilir.

Güray saolsun annemi hiç aratmıyor ve nasılsa beni genellikle o da yakalıyor. Hoş annem kadar profesyonel olamadı ama olsun bu yazıdan sonra profesyonelleşeceğine eminim :) Ya ben azcık fazla olan (7-8 kilo kadar :) ) kilolarımla barışığım aslında. Hatta öylesi barışığım ki kocacığım delirebiliyor bu nasıl kendine güvendir diye.

İşte dönemlerden PMS dönemi olunca kiler dolabında da Nutella olunca şöyle gidip bir kaşık yiyeyim dedim dün akşam. Film koymuş seyrediyorduk nasıl olsa dedim sevgilim filmi bırakıp mutfağa gelmez. Gittim işimi hemen hallettim koca bir kaşığı nutellaya batırdım afiyetle yedim dudak kenarlarımı hatta itiraf ediyorum çeneme bulaşanları bile dilimle bir güzel yaladım yuttum. Ve içeri filmin başına geri gittim. Ben yakalanmamanın ve Nutella'nın gizli tarifinin yarattığı haz ile otururken film bitti sanki salon aydınlandı ve kocacığım şöyle dedi: "Bu ne Tüten" Pijamamın üzerine damlamış ve oracıkta kurumuş Nutella. Ben ne dedim: "Bilmem ne o :)" Tabii ki kurumuş bir Nutella dedi. Yakalandın yine dedi :) Çaresizdim sevgili okur gülmeye başladım n'apabilirim ki. Halbu ki ben o damlamış parçacığı farketseydim sırf arkamda iz bırakmamak adına yalardım. Kaşığı bile o kadar temiz hale getiriyorum ki çekmeyece koy valla yıkanmadığı anlaşılmaz :) (Merak etme sevgilim çekmeceye geri koymadım bulaşık makinasına koydum kaşığı)

Sonra yakalanmanın yarattığı hayal kırıklığı ile gittim mutfağa bu utancı ancak Nutella söndürür dedim ve daldırdım kaşığı içine kocam o sırada tuvaletteydi :). Pişman değilim :)

Size diyeceğim o ki, aman dikkatli olun benim gibi şaşkın olmayın.

Tuten ben
Mutfak Canavarı :)

2 yorum:

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Ayyy Tüten bu kadar mı ben :)

Tuten dedi ki...

Yaa di mi Sıla :)) Kocalarımızın kaderi de benzer :) Biraraya geldiklerinde ne çok konuşacakları pardon bizi çekiştirebilecekleri ortak yönümüz var :)