24.01.2011

Mardin Kapı Şen Ola


Mardin'den herkese selam ola. Mezopotamyanın tan ortasındayım ve Tevrata göre cennet bahçesindeyim (cenneti daha farklı hayal ederdim)

Demek isterdim ki Mardin'deyim ufak bir kaçamak yaptık sevgiliyle ama hayır malesef iş için burdayım ve sabah saat 5:00'den beri ayaktayım.

İlk izlenim burada insanlar tahmin edildiği üzere veya önyargılı olunduğu üzere "kaba" değiller. Herkes arapça konuşuyor Türkçe sanki ikinci dilleri siz türkçe konuşunca ancak türkçe cevap veriyorlar, kendi aralarında dilleri Arapça ve benzerleri yani Sürranice falan da konuşuyorlardır heralde de bilmeyene yani bana hepsi arapça gibi geliyor.

Son yıllarda iş seyahatleri için çok gelişmiş olduğunu söylüyorlar gelişmemiş halini düşünmek bile istemiyorum.

Butik otel kavramıma bir de Anadolu butik oteli eklendi. Kaldığım bu meşhur en iyi kalınacak yere butik otel diyorlarsa sanırım bizim ev Butik Oteller kitabında yer almalı. Sevgiliyle bunu düşünmeliyiz evimizi kiraya vermeyi falan :)

Birazdan Mardin'i gece göreceğim muhteşem bir görüntü olduğunu söylüyorlar. Hoş sabah da aynı şeyi söylemişlerdi de ben pek bir muhteşemlik göremedim belki de bu benim arızamdır bilemem.

"Anadolu deyince aklıma biz geliyor. Bir yanda ben bir yanda sen"

Tüten ben
Mardin yorgunu

2 yorum:

Nur dedi ki...

kolay gelsin canım inşallah birgünde eşinle gezmek için gidersiniz.

Tuten dedi ki...

Teşekkürler Nur'cum bu arada halı için üzülme lütfen çıkar canım çıkmazsa da demek ki onun kadar seveceğin başka güzel bir halın olacak kimbilir ;)