17.01.2011

Pazar Kahvaltısı


Pazar Kahvaltılarını sevmeyen var mıdır? Saat kaçta uyanılırsa uyanılsın istenirse öğlen yemeği saati olsun, Pazar günleri kahvaltı yapılır ve pek de bir keyifli olur.

İşte bu Pazar bizim evdeki kahvaltı, kahvaltıların en güzeliydi. Çünkü resimde de görüldüğü üzere dün kahvaltıyı kocam hazırladı. Bu yazmaya değer mi ne var bunda diyebilirsiniz. Eğer mutfak ve kocanız üvey kardeş olamayacaklarsa bile hatta uzaktan akraba bile değillerse tek tanışıklıkları adem&havvadan ibaretse evet bu yazmaya değerdir.

Sabah demeyeyim öğlene doğru uyandık şakacı kocam sana bir iki haberim var dedi. 1 hamileyim :) 2 bu sabah kahvaltıyı ben hazırlıyorum düşünün yani aslında söylemek istediği şey hamile olmam ne kadar imkansız ise kahvaltıyı da hazırlamam o kadar imkansız. Dalga mı geçiyorsun sen dedim. yooo dedi kahvaltı bugün benden.

Valla pek bir keyifliydi. Oturdum müzik eşliğinde gazeteleri okudum, mis gibi temiz havayı içime çektim mutfaktan harika kokular içeri yayıldı. nasıl da güzel bir kahvaltı hazırlamış. Hiç mutfağa girmeyen bir erkek olarak o domatesleri nasıl küp küp doğramış o biberleri nasıl küçücük yapmış dahası nasıl etrafı dağıtmamış hiç bilemedim.

Evlilik güzel birşey :)

Tüten ben
Keyifli

Hiç yorum yok: