18.12.2012

Kendin Yap-Paketleme


Bence verilecek hediyeye insanın el emeğinin değmesi çok güzel. Ben daima kart koymaya çalışırım hediyelerimin içine. Yeni yıl vesilesiyle gördüğüm bu kendinizin yapabileceği paketleme alternatiflerini paylaşmak istedim, ben hepsinin çok beğendim ve değerlendirmeyi düşünüyorum.

Sanırım anneanneler, babaanneler böyle bir hediye paketi alınca içindekinden çok pakete kilitlenip kalırlar ve hatta gözyaşlarını tutamazlar. Ben bu fikre bayıldım; yakın aile dostlarının hediye paketlerinden bazıları böyle olacak.



Basit ama bence bir o kadar da tatlı gözüküyor. Rengarenk lastikler hem sonra o lastikler evde de kullanılır. Bence lastiklerin arasına notlar veya ufak şeylerde iliştirilebilir.


İsterseniz hediyeyi vereceğiniz kişinin adının başharfini keçeden kesip paketin üzerine yapıştırabilirsiniz. İsterseniz de bu resimdeki gibi kartondan harfi keser üzerini yün ile kaplarsınız. Hem bu birçok paketin karışmasını da engeller.

Bu da balonlarla süsleme çocukların çok sevineceğine eminim.



Küçük bir pompom gülen güzler ve ağız paketin havasını birdenbire değiştirmiyor mu sizce de?




Bu biraz el oyalar ama ortaya güzel bir sonuç çıkar. hediye paketini chalkboard dedikleri kara tahta boyasıyla boyayıp üzerine istediğinizi yazıyorsunuz. Ben denemeye değer buldum.


Sizde hediyenin içindekinden çok gönülden olup olmadığına, paradan daha çok emek verilip verilmediği ile ilgileniyorsanız denemelisiniz derim.

Ve hepimiz biliyoruz ki HAYAT EN GÜZEL HEDİYE! Kiymetini bilelim.

Hiç yorum yok: