10.12.2012

Bir Yumurtanın Başına Gelenler


Çok güzel olmamış mı sizce de;)


Cumartesi akşamı bir mail aldım. Blog okuyucularından Yaşar Ç. Yetişkinlere Süpriz Yumurta yazımdaki yumurtayı sevgilisine hediye olarak yapmış. Bir yumurtanın başına daha iyi ne gelebilirdi bilemiyorum. Öncelikle blogun kocam haricinde bir erkek tarafından da takip ediliyor olmasına çok şaşırdım ve sevindim. Ama beni daha da şaşırtan ve sevindiren yumurta süprizini yapmış olmasıydı Yaşar Ç'nin. Kendisine paylaşımı için çok teşekkür ederim. Ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim sanırım tüm kadınlar kendisini tebrik eder. Sevgilisine böyle hediye yapan kaç erkek varki şu dünyada :)
Benim kocam da süprizlere ve değişik hediyelere bayılır lakin elleriyle birşey yapmak hele hele böyle yumurta falan nerde yumurtayı kullanarak bir hediye verecek olsaydı bu sanırım omlet olurdu :):):))

Yaşar'ın bu güzel paylaşımını burada bırakmayacağım elbette. Kendisiyle mail yoluyla mini bir röportaj yaptım işte aşağıda sorular ve cevaplar.


Tuten: Sevgili Yaşar bir kez daha ellerine sağlık. Yumurtayı yaparken en zorlandığın kısım hangisi oldu? Yoksa hiç zorlanmadım mı diyorsun :)

Yaşar: Yaparken en zorlandığım kısım içini boşaltmak oldu. Her iki taraftanda küçücük delik açmıştım üfleyerek boşaltmak zorunda kaldım J üflerken yanaklar bayağı bir şişiyor. Çok yetenekli olduğum söylenemez, tek yumurta ile bir kerede yaptım, herkesin de yapabileceğini düşünüyorum. 

Her iki taraftan da delik açınca ben yumurtayı çok kere kırmıştım. Yaşar başarmış. Sevgili Twitter arkadaşım Buya da iki tarafından deldiğini ve kırdığını söylemişti :) Yine twitterda içinin şırınga ile boşaltılabileceğini söylemişlerdi denemekte fayda var.

Tuten: Bu iş ne kadar mesai harcadığını paylaşır mısın?

Yaşar: Ben fırsat buldukça yaptım bir gün kırıp içini boşalttım sonra bir gün saç kurutma makinesi ve kalorifer üzerinde kuruttum (kokar falan diye su doldurmuştum içine birkaç kez o yüzden kuruması uzun sürdü). Ertesi gün boyadım ve hediye kutumu yaptım. Hediye kutusunu da origamiyle yaptım sert bir kağıttan yani tamamıyla benim ürettiğim birşey olsun istedim. Fikir hariç herşey bana ait oldu. Umarım bir dahakine kendi fikrimle birşeyler üretmiş olurum J

Kokacağını düşünen çok insan olmuş nedense yaşar içine su doldurmuş ama bence gerek yok. Saç kurutma makinası ve kalorifer de iyi fikir bence ;).  Dikkatinizi çekerim hediye kutusunu da kendisini yapmış ki bence çok şık olmuş :) Yaşar'a arada yazı mı yazdırmalı blogda ne :)

Harika bir kutu olmuş,bayıldım



Tuten: Akrilik boya kullanarak mı yaptın Yaşar, evde oje yoktur herhalde di mi? :)

Yaşar: Boyama kısmında akrilik boya kullandım. Evde lise döneminden kalma akrilik boyalar vardı, hala bozulmamışlar bunu da görmüş oldum. Hızlı kurusun diye yine saç kurutma makinesinden yardım aldım.

Tuten: Ve en merak edilen soru; Sevgilinin tepkisi ne oldu?

Mesaj'a ne yazmıştın diye soramadım ama çok da merak ettim ya siz :)


Yaşar: Sevgilimin tepkisi ilk başta dediğim gibi “Ne bu yumurta ?” falan dedi.  Sonra sonra mesajları açtıkça tabi olayın boyutu dahada güzelleşti. Çok sevindi ve şaşırdı diyebilirim J .

Tuten: Yine olsa yine yapar mısın Yaşar?


Yaşar: Yine olsa yine yaparım, gerçekten çok farklı bir hediye oldu.

Siz de yayınladığım Kendin Yap projelerden birini veya birkaçını yaparsanız ve paylaşırsanız çok sevinirim. Pratikte neler olduğunu öğrenmek oldukça keyifli oluyor sizce de öyle değil mi?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikasın Yaşar. Seni aile blogları aleminin beyaz atlı prensi ilan ediyorum :)

Tuten dedi ki...

Di mi ama Görkem :)