17.12.2012

Çocuğuma Söylediğim En Acaip 5 Şey




Blogunu takip etmekten çok zevk aldığım, çocuk yetiştirme biçimine hayran olduğum Görkem'in yazısı üzerine ben de yazmaya karar verdim. Ayrıca Görkem'in de BabyCenter okuyucusu olmasına çok mu çok sevindim. Her annenin anne adayının takip etmesi gerektiğini hep söylüyorum ya.

 Görkem'in yazısına şu linkten ulaşabilisiniz:Görkem'in blogu. (Uzerine tıklayınız)

Ebeveynlik hayatımda söylediğim en saçma cümleler: 

  • Lütfen Arenciğim O'nu ağzından çıkar, yalama,yeme. Buradaki "o" o kadar çok şey için kullanıyorki bizim evde: Terlik, ayakkabı, tuvalet fırçası,çöp,kendi bezi,taş, yaprak,çiçek, vbvbvb.
  • Pipinle daha yavaş oynar mısın lütfen? Evet pipisini keşfettiğinden ve çekiştirdiğinde bir takım değişikliklerin farkına vardığından beri neredeyse işkence ediyor pipiye. Çekiştirip duruyor, kopar mı kopmaz mı onu test etmeye de çalışıyor sanırım, şaşkın.
  • Çorbayı kafana sürme lütfen, brokoliyi mıncıklama rica ederim. Yemekleri yere atmıyoruz ama. Evet her yemeği önce kafası yiyecek veya elleriyle mıncıklayacak ve elbette yere atacak. 
  • Meme ısırılmıyor Arenciğim, hayır cimciklenmiyor da lütfen. Bunu oyun sanıyor Aren ve çok keyif alıyor olan bana ve memelerime oluyor tabiiki de :)
Bu %66 içinde olmak isterdim :)

  • Hayır Aren annenin altını bağlayamazsın, anneler çişini kakasını tuvalete yapar. Benim altımı bağlamaya çok meraklı elinde bezle gelip ıhh ıhhh diyerek altımı bağlamaya çalışıyor ki bunu genelde ben tuvalete gideceğim dediğimde yapıyor. Ne gereği var gel bezleyelim seni de demek istiyor sanırım. Tuvalette harcanan zamanı gereksiz görüyor, bez bağlayıp oynamaya devam etmek varken tuvalete gitmek de nereden çıktı ki şimdi ama :) 

Tuvalete beraber girdiğimizi söylememe gerek yok sanırım değil mi? Umarım bu birliktelik tuvalet eğitimi sırasında olumlu bir adım olarak geri döner bize. (Bu arada babasıyla girmez benimle girer.) Henüz kendi pipisi haricinde cinsel anlamda herhangi bir uyaranın farkında olmadığı için de benim hiçbir yerimle ilgilenmez çişe el sallar bye bye yapar o kadar. Ayrıca herkesin hayatı kendini ilgilendirir eleştirilerinizi içinizden yapabilirsiniz ;) 

Sizin en acaip 5 cümlenizi de duymaktan keyif alırım ;)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Tüten'cim, ilham perin olmaktan onur duydum, iyi ki yorum yapmakla kalmayıp böyle ayrıntılı yazmışsın.

Ben bunu blogumda yazamıyorum, şurada rahat rahat anlatayım: Biz de hep beraber girerdik tuvalete, o zamanlar Rüzgar, Aren gibi benimle değil, orada gerçekleşen olayla (?!) ilgilenirdi. Sonra, zaman geçtikçe tacizler başladı: "Anne... Orda ne var?... Göster bakayım... Anneee bakıcaaaam!" Artık mecburen evdeki açık oturumlar sona erdi.

Baştan uyarayım da, sen gardını ona göre al :)

bir güzel çift dedi ki...

yalnız değilim demekki,aynı ve benzer cümleleri günde milyon kez kuruyorum.Özellikle pipi ile ilgili olanları :)

Sena dedi ki...

Desem ki ben hala tuvalette yanliz degilim ? :)

Tuten dedi ki...

Teşekkürler Görkemciğim bakalım napacağız o dönem gelince. ERkek anası olmak extra zor vallahi

Tuten dedi ki...

Ah Ayşenur ah yandık biz bu oğlanlarla :)

Tuten dedi ki...

İnanırım ve vay halimize derim :)

Selen Nadar dedi ki...

Tüten Hanım selamlar. Konuyla ilgisiz olacak ama Anne Müdürü'nde geçen yıl yazdığınız bir yorumu okudum. Kuzeninizin 2 kez CVS ve 2 kez amniyosentez yaptırıp pozitif sonuç almasına rağmen bebeğin sağlıklı doğduğunu yazmışsınız. Benzer durumda bir anne adayı var. Acaba mevzubahis kuzeninizle yazışması veya konuşması mümkün müdür? Teşekkürler, iyi günler.

Selen Nadar dedi ki...

e-posta adresim: eskibahce@yahoo.com
Tekrar teşekkürler.