29.04.2014

Yağmurlu Bir Dündü




İşten eve döndüğümde genellikle beni heyecanla bekleyen bir Aren ile karşılaşırım; hemen benimle dışarı çıkmak ve bakkala gitmek ister. Hem yürüyüş olur hem de temiz hava alma vesilesi. 

Dün de böyleydi; gelir gelmez dışarı çıkmak istedi, karpuz kalmamışmış karpuz almalıymışız. Biz dışarı çıktığımızda yağmur yağmaya başladı, evet ıslanacaktı, evet sırılsıklam olacaktık ama mutlu olacaktı biliyorum. En fazla zaten nezleden hallice haliyle grip olabilirdi veya ateşi çıkabilirdi. Olsun yine olsa yine yapardı biliyorum. Onu bundan mahrum etmek istemedim. 

Ben Aren'e bir şeyi yapmamasını söylemeden önce hep düşünüyorum bunu yapmamamasını isteme sebebim kendi rahatlığım veya rahatsızlıklarımdan mı ibaret. Cevap ben ise izin vermeyi seçiyorum

Şimdi siz buna çocuğuna eşlik etmek mi dersiniz, sınır koyma problemi mi dersiniz orasını bilemiyorum ama umarım fotolardan o mutluluk o heyecan o çoşku size de geçer. 












MUTLU SON



Hiç yorum yok: