18.12.2013

Aren'le Hoşbeş



Aren uzun bir süredir konuşuyor , son 2 aydır ise bildiğin sohbet ediyoruz; uzun uzun cümleler, mantık yürütmeler, herşeye cevap vermeler.... Pek keyifli olmaya başladı sohbetlerimiz. 

Ben: Aren bu davranışın beni üzüyor ama
Aren: (gelip yanağımı okşar) üzülme canım sen üzülme bak ben buradayım
Ben: Sen değil Arencim bu davranışın beni üzüyor, lütfen suyu bilerek yere dökme
Aren: Canım benim canım annem üzülme silerim şimdi (gider viledayı alır)

Aren: Sakın peşimden gelme orda kal
Ben: Niyeymiş o
Aren: Gelme dedim sana işim var
Ben hönk

Güray: Arenciğim ben işe gidiyorum
Aren: Ama baba ben yanlız kalırım. 
Güray: Olur mu Aynur var, Elif var
Aren: Elif evet Elif var, elifi çağırınnnnnnn



Ben: Aren o elindeki çabuk bana getir. 
Aren: (gidip yastığın altına saklar) yok bak yok kuşlar almış götürmüş

Aren: Ben Kuzey'e çok kızdım onu camdan attım
Ben: Aaaaa inanmıyorum sana camdan atılır mı hiç 
Aren: Isırmadım ama 

Aren: Ben o bardağı oraya koymasaydım o bardakta düşmezdi 
Ben: Doğru söyledin 
Aren: No no no! 
Ben: ee ama işte doğru söylüyorsun 
Aren: Doğru söylemem olmassssssss 

Aren: (bana iğne yapacak) Elimi tut canım acımayacak
Ben: Acısada ağlarım biraz geçer
Aren: Acımıyacak canım tut elimi
Ben: Ya acırsa Aren
Aren: cortttt batırır iğneyi 
Ben: (aglama numarası yaparken)
Aren: aglama güzelim ağlama
Ben: Ağlamak güzeldir Aren
Aren: Hayır ağlamak güzel değil tamam mııııııııııııı ağlamaaaaaaaaaaa

Aren: Anne ben kokomu (Koray amcası) ara kokoyu
Tuten: Kokoyu arar
Aren: Kokooooo ozledim seni bize gel; annem beni kurtarmadı Koko; kal orda dedi bana, kızdı bana Koko; ben kitapları yere attım, ben yastıkları yere attım, ben giyinmedim Koko, annem de kızdı bana kal orda dedi. Kokoooo biz size geldik bitlendik :)))) Öptüm Koko iyi akşamlar Koko 

Hiç yorum yok: