21.08.2013

Meyvenin En Güzel Hallerinden Biri: Hipp Organik Meyve Püresi



Hipp güvendiğim ve saygı duyduğum  tek bebek gıda markasıdır. Anne sütüm olduğu için Aren'e mama kullanmak zorunda kalmadım; ama eğer sütüm olmasaydı veya yetersiz olsaydı doktor ne önerirse önersin deneyeceğim tek marka Hipp olurdu. 

Öncelikle, ticari ahlakları beni fazlasıyla etkiliyor. Adil Ticaret denilen bir kavram var; şöyle ki dünya üzerindeki tüm üreticiler meyve, sebze ve hatta kahve çekirdeklerini belli çifçilerden topluyorlar. Ve malesef o çok büyük bir sürü firma çifciye hakettiği parayı ödemiyor. HİPP Adil ticareti savunan bir firma yani küçük çaptaki çifçilerden makul fiyata alım yapıyor ve onların da geçim kaynaklarını güvence altına alıyor; aynı zamanda doğanın korunmasına da katkıda bulunuyor. Bence bu bir markaya saygı duymak ve onu desteklemek için oldukça yeterli ve önemli bir nokta. 

Organik ürün yelpazesi de oldukça geniş HİPP'in; bu da oldukça değerli bir nokta. Dünyanın her yerinde organik üretim ve organik üretici bulmak zor, destekleyen ve ticari kaygıları bir yana koyarak hareket eden çok az kuruluş var. Denetimi oldukça meşakatli ve masraflı. Örneğin Hipp ürünleri marketlerde yerini almadan önce 260 adet kalite denetiminden geçiyor; bu çok ciddi ve önemli bir detay.





Gelelim Fikirdenkler Deniyor kapsamında Aren'le birlikte denediğimiz Organik Meyve Püre'lerine. Bu ürünü daha önce Aren 17-18 aylıkken denemiştik; ilk gördüğüm anda hoşuma gitmişti, ve fakat o zaman denediğimizde Aren direkt paketi sıkıp, tüm meyveyi dışarı fışkırtıp bunun bir oyun olduğuna karar verdi, ben de bir daha almadım. 





Bu sefer tüpü Aren'in eline verir vermez ne yapması gerektiğini anladı ve ağzına sıkmaya başladı. Oldukça keyif aldığını söyleyebilirim hatta bunu benden daha çok fotoğrafları size söyleyecektir. 


Hem de 2 tane varmış :) İkisini de ben yiyeceğim anne, sana bırakmam


Çilekliyi bitirdik biraz da Armut,Elma ve Muzlu'nun tadına bakalım :)



Yedik bitti şimdi biraz da oyun zamanı; şişir indir şişir indir. Yaklaşık bir 15 dk bu oyunu oynadık. Biten tüpleri şişir indir ve hatta içine su doldur. Yani bittikten sonra Aren'e güzel bir oyun çıktı. 


Kendinin yemeyeceği şeyi çocuğa da yedirmeyeceksin felsefesine inanırım; belki de bu yüzdendir ki Aren'e hiçbir zaman bulamaç ve benzerlerini yedirmedim. Hipp'in tüm ürünlerine ben de bayılıyorum. Aren'e biraz da bana verir misin lütfen dediğimde, hatta yalvardığımda bana Elma&Armut&Muz olanını verdi; çünkü çilekli olan herşey onun favorisidir.  Tadı benim de onayımdan geçti. 


Ürünün en güçlü yanları; 

* Çocuğun kendinin yiyebileceği şekilde olması ki bu çocukların hem kendine olan güvenini arttırır hem de eğlenceli olacaktır dahası sizi yedirmek derdinden kurtarır. 

* Sokakta ve seyahatte oldukça iyi bir alternatif, çünkü oldukça pratik. 

* Organik olması gönül rahatlığı ile yedirmenize vesile. 

Ürünün geliştirilebilecek yanları ise; 

*Özellikle 1 yaşından sonra çocukların hoop bitirebileceği ürün yani gramajı daha fazla olabilir; alternatif gramajlarda ürünler geliştirilebilir. 

*Farklı tatlarda ürünler de geliştirilebilir. 

* Püre ek gıdaya geçen çocuklar için oldukça iyi; yine daha büyük çocuklar için pütürlü halleri de ürün gamına eklenebilir. 


Özetle; Hipp'in bu yeni sayılabilecek ürününü biz oldukça sevdik ve gönül rahatlığı ile tavsiye ederiz. Çocuklar için dalından sonra meyveyi yiyebilecekleri en güzel, en güvenilir hali HİPP organik meyve püresi diyebilirim. 

Hiç yorum yok: