13.02.2013

Çocuğum Sana Aldım Havamı Size Atıyorum :)



Hamile kalır kalmaz alışveriş telaşı da başlar. Şunu da almalıyım bunu da almalıyım. En güzeli olsun aman en iyisi olsun. Çocuğun herşeye ihtiyacı varmış gibi davranılır genelde. Hani nerdeyse ilkokula başladığında giyeceği ayakkabıyı bile alır kıvama gelir insan. Genellikle kocalar bu duruma müdahale eder. Nazik olanlar, hamile karısını üzmek istemeyenler :) "Hayatım buna gerçekten ihtiyaç var mı? diye sorar,  ama büyük bir çoğunluğu "Saçmalama ya, bu çok gereksiz" deyip konuyu kestirip atarlar. (Bunu genellikle ürünün etiketine baktıktan sonra yaparlar)

Hemen hemen blog yazan tüm anne&çocuk bloggerları da mutlaka alınması gereken ürünler, ihtiyaç listeleri, alınması gereksiz olanlar gibi yazılar yazarlar ki bu yazılar gerçekten oldukça faydalı ve yol gösterici olur. Hamileyken ve ilk aylarda benim de bu yazılardan yararlandığım çok oldu. 

Bir de bazı anneler vardır ki; yine ihtiyaç listesinden yola çıkar ve fakat alınabilecek en pahalı, en tasarım harikası ürünü bulma telaşına düşer. Aslında bu ürünleri bebeğine değil kendisine alıyordur. Dün sabah Twitter'da sevgili İrem'in nam-ı diğer Slingomom'ın paylaştığı bir ürün bu yazının ilham kaynağı oldu. Şöyle söyledim: "Bebeğe alınacak ürünler 2'ye ayrılır: bebeğin ihtiyacı olanlar ve annenin hava atmasına vesile olanlar."

Şimdi gelelim bu ürünlere. Özellikle çocuk mobilyalarında inanılmaz tasarımlar var, tasarımlarının enfes olmasının yanısıra fonksiyonel ve uzun ömürlü. Ehh tabii fiyatları da ona göre. Celebrity dediğimiz insanların bunları almasının bence hiçbir sakıncası yok :) bu tarz ürünler eve çok şıklık katıyor, mekanı güzelleştiriyor ama çocukların hiç işi olmuyor bu da bir gerçek. 

Ürünlere geçmeden önce; şayet bu yazıyı okuyorsanız ve bu ürünlerden herhangi biri sizde varsa, ya celebrity'sinizdir ya da çok yakın zamanda olacaksınızdır :) Belki de kendi ailenizin celebritysiniz olamaz mı canım :) Şaka bir yana sizi tanımıyorum elbette almanız ve kullanmanız için gerekli nedenleriniz vardır. Allah daha çok versin; paranız çoktur ve sırf beğendiğiniz için almışsınızdır. Belki de hava atmak istiyorsunuzdur kime ne di mi ?Havam sana güzelim, havam batsın hııhh deyin yeter ;) Kıskanç deyin bana, hıhh paran olsa koşar gidip alırsın deyin. Ama lütfen hakarete varan cümleler kurmayın, kurmayın ki ben de kalp kırmayayım siz de, anlaştık değil mi ;)






Altın emzik gördüğümde şaka sanmıştım ben. Neden, ne için, niye diye hala sorar dururum. Kaldı ki bebeğin emzik alıp almayacağını da doğurmadan bilemez insan. Noluyor altın emzik kullanınca havadan başka inanın bilmiyorum. Sağlığa bir katkısı var mı yok, daha mı hijyenik kesinlikle değil. Sadece daha pahalı daha havalı o kadar. 
Bana hediye gelseydi sanırım nazikçe geri çevirirdim; hoş kocam altınların arasına    koyalım diyebilirdi :)


Bu da dünyanın en pahalı emziğiymi. Tamamen pırlantayla süslü ve altın. İyi para eder değil mi? Eve hırsız girse sadece bebeğin emziğini alsa vallahi 4-5 ay hırsızlık yapmaz adam :) Yanlız bu bebek milleti emziği hunharca kullanıyor onu da hatırlatmak istedim. O pırlantalarla diş kaşır bir yandan çok amaçlı değil mi? 


                                                                                                                       






Yok ben o kadar aşırıya kaçmam ama ne o öyle herkesin kullandığı emziği de kullandırmam çocuğuma diyorsanız. Böyle markalı olanları da var.. DIOR mesela, alın ben de bebeğinizin karşısına geçip şu espriyi yapayım: Ne diyor ne diyor :):)))))






Sling kesinlikle her annenin sahip olması gereken birşey, hayat kurtarıcı Neden gidip Gucci logolusu alınır onu da bilemiyorum tabii. Çok hoş gözüküyor ama bu bir gerçek ;)




Ne yani klasik Avent biberonu mu kullanacaktı sizin çocuğunuz tabii ki D&G falan kullanacak. Dışarı çıkarken şöyle çantanızın kenarına koyacaksınız, markası gözüksün ama sonrada fotoğrafını çekip IG'ye koyacaksınız tamam mı :)


Ama bu erkek bebeğe gider diyorsaniz, kızları da unutmadık elbette bakınız onlara da DIOR var. 










Bu biberonu elimizde tutarken marka kısmını kapamıyoruz tamam mı :)











Bu ne biliyor musunuz? Streil şeysi valla o kadar havalı değilim nesi bilemedim şeydi dedim. UV ile mi ne streil ediyor(muş) biberonları. Bir dünya para. Valla ben mikrodalgada kullanılan Tefal'in strelini aldım ilk 1-2 ay kullanmışımdır sonra sıcak suyla yıkadım bitti gitti. Sanırım Aren bu nedenle mikroplarla cidden kanka oldu. Ayakkabı altı yalamışlığı çoktur; maşallah hiç mikrop kapmadı, ağzında hiç yara olmadı. Ben streilin zorunluluk olduğuna inanmıyorum. Hatta fazla streil'in çocuğa zarar olduğuna eminim. (Doktorunuz konuştu :))




Biliyosunuz bazı markalar bazı diğer markalarla işbirliği yapıyor ve kendi logosuyla bebek ürünü çıkarıyor. Bu da onladan biri pusetin orasında burasına Porsche amblemi ve logosu var. Ee tarzda sanırsın ki çocuğu sokakta bahçede parkta gezdirmeyeceksin de uzaya çıkıyorsun. Yollarımızda pek güzeldir zaten gez dur işte. Çocuğun eline de ver Porsche arabanın anahtarını tam olsun. Porsche'un yoksa bunu neden alırsın di mi ama :) Hani olsa anlarım zaten havan binbeşyüzdür. 






Porsche'um yok o kadar aşırıya kaçmam diyorsan bak böyle çok ilginç süper pahalı birşey var. Gece gezmelerinde de kullanabilirsin akşam oldumuydu kendiliğinden yıldızlar falan çıkıyor tepede bebekte uyuyor, inandın mı :)

Sıra geldi mama sandalyelerine, aaa lütfen ama savoroski(yanlış yazmışımdır muhtemelen) taşlı mama sandalyen olmazsa olmaz. Hadi şimdi hemen evdekini değerlendir. Al taşları züccaciyeden silikon tabancasıyla yapıştır sonra hemen git yemekteyiz programına başvur :) Masanı kurarken savoroski taşlı tabaklarını koymayı hatırla ;)








Tabii ki de erkek bebekleri unutmadım.Ona da böylesini alıyorsunuz. Evde barınız vardır arada bir önüne oturtun da çocuk şimdiden bar kültürüne alışşsın malum Porsche bebek arabası olan Gucci slingle dolaşan bir bebeğin DNA'sında Playboy olmak vardır öyle değil mi ;)











Tasarımını çok beğendim. Aslında iyi bir mobilyacı yapar bunu evinize gelenlerde ayyy çok değişik ay harika nereden aldın der :) Keke iyi tasarım bebeğin uykusunda etkili olsaydı vallahi de billahi de banka kredisi alır yine de alırdım :) Şaka mı sandın ciddiyim ya ciddiyim. 




Bir de bunun tasarımına bayıldım. Hem yatağa da dönüşüyor. Tasarım bizi yansıtıyordu değil mi :) Güray 2. çocuk için düşünsek mi bunu sevgilim ;)



Banyo saati. Tabii ne yani legende mi yıkayacaktın çocuğun için en iyisi alacaksın. Şunun parasına evine yeni bir banyo yaptırırsın ama çocuğun herşeyden önce gelir tabii :)








Yok ya yukarıdaki pek havalı değil hem benim kızım var diyorsanız o zaman bu taşlarla süslü olanını alacaksınız. Ayyy ne parlak ne güzel. Sonra o kız çocuğu büyüyecek adı SS olacak (çözün bu kodu sormayın lütfen :))












Ve tuvalet eğitimine sıra geldi. Size de bu yakışırdı zaten ;) erkeklere yönelik tasarımı özel olan pahalı bir lazımlık bulamadım herhalde ayakta işlerini görebilmelerinden ibarettir ;)












Buraya koymadığım şeylerden biri marka bebek çantaları oldu. Lakin ben de çok iyi bir markanın bebek bakım çantasını istiyordum elbetteki hava atmak için kime mi kendime :) Severim çantanın pahalısını, kalitelisi ee ben de bir kadınım nihayetinde. Kocam da tamam demişti aslında. Hoş ben bu çantayı hamile kaldığım anda istedim 9 ay boyunca emin misin onu mu istiyorsun falan dedi sonra kullanılacak mı o çanta falan dedi :) Doğum yaptığım hastaneye yakın bir alıveriş merkezi ve o markanın mağazası vardı. Gideyim alayım dedi, gaflet anıydı beni bırakma dedim. Deyiş o deyiş kaldık mi Adidas sırt çantasına. (Neyseki sonradan oğlumun şansına bir marka çanta kazandıydım) 


Herşey bir yana dilerim tüm anneler bebeklerine gönüllerinden geçen herşeyi alırlar. 
Yorum Gönder