22.05.2013

Hayale Bak Sen!

Akdeniz Teras Oda


Patara Prince en çok kalmayı istediğim otellerden biri; eskiden beri mail kutuma düşer durur ve ben hep maili Güray'a yönlendiririm gitsek ya mesajımla. O da hep işallah, tamam ayarla gidelim falan der. Kocacığımın hakkını yemiyeyim böyle süprizler falan yapar, organizasyonda yapar da nedense burası için hiç böyle birşey yapmadı. Yahu maili sana yönlendiriyorsam bir kadın olarak alt metnim hazırdır di mi :) Hadi ayarla da gidelim demek istiyorumdur di mi :)



Bugün Patara Prince'dan bir mail daha geldi; Eşşiz Suitlerimize Bir Yenisi Daha Ekledik diye; görsellerden biri yukarıdaki gibi. (Siz bu görsele bakmayın gidip web sitesinden bakın da görün güzelliği)

Ve ben bu fotoğrafı görür görmez şöyle diyorum; ayy Aren bu odaya bayılır; odadan bir çıkacak havuz, aşağıda deniz oda yayla gibi. Hemen Güray'a mail'i yönlendiriyorum, ölmeden önce buraya seninle gitmek istiyorum diye. Güray da bir haftasonu kaçamağı yapalım Aren biraz daha büyüsün de diyor. Ben de geri cevap yazıyorum. Ya aslında ben Aren'le gitmeyi hayal ettim; düşünsene Aren nasıl bayılır diyorum. Güray da tamam işte ben de Aren'le gitmeyi hayal ettim, o yüzden biraz daha büyüsün dedim ya diyor. Niye ki diyorum; ya şimdi atar kendini kontrolsüz havuza falan diyor :)


Aslında diyeceğim o ki; bize neler olmuş böyle ya! İnsan bu fotoğrafları görünce sevgilisiyle tatil düşünür, sevişmek düşünür, o havuz için başka başka şeyler akla gelir :) Yok yok Güray'la benim acilen çift terapisine gitmemiz lazım :))) Aslında iyi bir çiftsizdir de aklımız yaramaz şeylere de çalışır ama böyle de her fotoya bakıp insan çocuğunu da katmaz ki. Aren yavum çık aramızdan, hadi çocuğum hadi canım benim!



Gidip kalan varsa deneyimlerini dinlemek isterim bu arada, göründüğü kadar güzel mi?



6 yorum:

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

Alemsin Tüten yahu...
Çocuklar beynimize kazınmış resmen onlarsız tuvalete gitsek tuhaf gelir oldu artık.Allah ayırmasın ama sanırım bazen s.o.s veriyor karı koca ilişkilerimiz daha aramıza girip bizi basmalar başlamadı bakalım o zaman ne olacak :))

tcingi dedi ki...

Deliiii:))) İlle işin için de bir "çocuk" olsun istiyorsan, Arensiz gidip, Aren'e kardeş yapın:))))

güz dedi ki...

Önce çocuğum değil önce kocam demek lazım Ebru Şallı misali :))
Gidin başbaşa Aren'i de ananeye bırakın balayı tadında bir tatilin keyfini çıkarın derim ben :)

GeCe dedi ki...

pataraya gittik biz çok sevdik ama böyle bir otel değildi, denizi kumsalı ve caretta carettalar dı bizim ilgimizi çeken tabi nerden baksan 7 yıl olmus o zaman bu otel var mıydı bilmiyorum bile

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir yermiş gerçekten.Ara sır kaçamak yapmak iyi geliyor ara sıra çocuklar annaanne ve babaanne ile vakit geçirmesi lazım değilmi:)Bizde oğlum 5 yaşındayken annaanneye bırakıp balayına gittiğimiz tatil köyüne 2 günlüğüne kaçamak yapmıştık iyi gelmişti moral ve enerji depoluyor insan.
sevgiler

Nihan dedi ki...

gezi yazısını okuyayım diye girdim burdan çıktım
ilk resim balayı odamızdı
resimdekinden de güzel emin olabilirsin
ama maldivler kadar pahalı
değer mi bilemiyorum :)
sevgiler