21.11.2011

Aile Olmak


Anneliğimin en zor günlerinde açıp bu resme bakıyorum çünkü bu bizim ailenin mutluluğunun resmi.  Babanın güvenli kollarında anne&çocuk. (Bu arada bu resimdeki gibi tombul yanaklı ve yamuk değilim)

Resimdeki bir diğer ayrıntıda 3.'de gözlerinin kapalı olması hepimiz aynı hayali mi kuruyoruz, aynı ruyayı mı görüyoruz bilmiyorum ama hepimizin kendini mutlu ve huzurlu hissettiği kesin.

Şimdilik böyle kısa bir merhaba diyeyim dedim. 40. dolsun bakın ne bomba yazılarla döneceğim biriktiriyorum şimdi :)

Sevgilerimle
Tuten çaylak anne

7 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

yaş 34 .çocuk doğurmadım .resmi görünce lohusa depresyonuna anında girip bir güzel ağladım bu huzurlu tabloyu görünce :)

Maşallah ...

dilek dedi ki...

çok hoş çıkmışsınız, güzel bir aile tablosu:) Allah mutluluğunuzu bozmasın...

Deli Anne dedi ki...

Daha güzel olacak inşallah herşey 40 ı dolunca da, hem şimdi de güzel be Tüten'im.. insan o çaylaklığı atsa da tadını çıkarsa keşke:)

Bu arada bölümün adı: ben, kendim ve çemberim:)

lunawar dedi ki...

Maaşallah:)

minny dedi ki...

Maşallah size.

New York Turca dedi ki...

Masallah... Cok guzel bir resim. Minigin 40 i dolsun ve artik biz de okuyalim neler oluyor neler bitiyor ;)

Adsız dedi ki...

Çook güzelsiniz Tüten'ciğim. En güzeliniz, yumurta kafalı olan tabii ki:)