19.07.2011

Kadının Kadına Yaptığını....

Şu dünyada kadının kadına yaptığını hiçbir canlı birbirine yapmıyor. Her zaman söylerim, söylüyorum malesef çok acı ama hemcinslerim ne yazık ki ciddi manada bir başka hemcinsinin düşmanı. Ne erkek dünyasında ne hayvanlar aleminde ben bunu görmedim. (hayvanların kadın ırkını incelemeli tabii)

İş hayatında kadınlarla çalışmayı hiç sevmem. Kadın yöneticiler hele evlisi de bekarı da boşanmışı da çocuklusu da çocuksuzu da her biri başlı başına beladır çoğu zaman.

Doktorlar arasında özellikle jinekologlarda kadınları hiç mi hiç sevmem. Hiç de tercih etmem. Küçümserler bir kere naif yaklaşmazlar. Canın acır ben de kadınım bilirim şımarma diyebilir. Veya kadındır ya seni anlamasını beklersin içten içe öküz öküz davranır üzülürsün erkek adamdan, doktordan zaten o anlayışı beklemezsin.



Hizmet sektöründe mağaza girersin kadın satıcı seni kıskandıysa yandınnn kendini hemen mağazadan dışarı at.



Arkadaş çevresinde de olay farklı değildir çoğu zaman. Valla ne dost olan kadınlar biliyorum birbirini sırtından vuran mı dersin kocasını ayartan mı? Evinde hırsızlık yapan mı? Erkeklerin dostluk aleminde pek rastlanmaz bu duruma. Rastlansa bile temelinde kadınlarınki gibi canımlı cicimli mıçmıç bir ilişki yoktur.



Gelelim bugün şu saatte neden bu yazıyı yazıyorum. Hep bildiğim düşündüğüm ve tüylerimi diken diken eden bu konu neden şimdi yazılıyor. Bankalardan nefret ettiğimi söylemiştim öyle değil mi? Yahuuuu bu öğlen 6,5 aylık hamile halimle 35 derece sıcakla 15 dk yol katederek bana hizmet vermesi gereken banka şubesine hizmet etmeye gidiyorum. Yaaa önyargı yeleğimi bırakıyorum işimin rast gideceğini düşünüyorum. Ama yine de içten içe sinirliyim. Bana hizmet etmesi gereken Garanti Bankası benden hizmet bekliyor. Telefonda işimi halledemiyor. İş deyince sakın böyle ciddi biriş sanmayın alt tarafı e-bank şifrem bloke oldu bankanın tüm kartlarını iptal ettirdiğim için telefonla yeni şifre alamıyorum. En yakın şubeye ziyaret lütfen diyorlar.

Bir gün telefonda dedim ki Ugandadayım en yakın şube nerede söyler misiniz? Efendim orada şubemiz yok dediler. Neden yaaa neden ben hizmet alabilmek için önce size hizmet ediyorum!!!

Gelelim konumuza gittim bankaya müşteri temsilcisinin yanına anlattım derdimi. Kadın suratım yerine göbeğime focuslanmıştı. Muhtemelen bekardı ve çocuğu yoktu. Damarlarında kıskançlık kanı dolanmaya başladı. Öyle ya neden ben hamileydim neden ben evliydim neden neden neden!!! Son derece cici yaklaştığımı da söylemeliyim. Derdimi anlattım suratıma bakmasını bekledim. Kimlik dedi kadın. Nufüs kağıdım yanımda değildi ehliyetim de kırık ama şirket kartımı tüm kredi kartlarımı ne varsa gösterdim kadına bakın lütfen dedim 6,5 aylık hamileyim ve şuan sıcaktan tansiyonum tavan yapmış durumda ve acım buraya zor geldim işimin arasında ve size tüm kimlik bilgilerimi ve TC kimlik numaramı veriyorum cüzdanımdan diğer kartlarımı çıkarıyorum sizce bu haldeki bir kadın sahtekar olabilir mi dedim. İnanın biz nelerle karşılaşıyoruz dedi. Valla inanırım dedim bakın bende nelerle karşılaşıyorum dedim!!!!



Yapmadı sevgili okur damarlarında kıskançlık kanı dolaşan o kadın işlemimi yapmadı. Ama eminim farklı şartlar altında işlemimi yapardı onunla aynı kulvarda olsam mesela çirkin olsam mesela vb vb vb.

Ve eminim erkek bir müşteri temsilcisine denk gelseydim eminim hamile olduğum ve ciddi manada yorgunluktan bayılacak halde olduğum her halimden anlaşılacağı üzere yardımcı olurdu.

Asla ayrıcalık beklemiyorum hamilelik doğal bir süreç yanımda kimlik namına birşey var bu 1. İkincidi TC kimlik numaramı söylüyor dahası başka bir evrak üzerinde resmim olan gösteriyorum. Resmim var işte bak kafanı göbeğimden çek de yüzüme bir bak kadın!!!



Sinir krizi halinde bankadan çıktım. Eminim oğlum içeride şaşırmıştır. Kendimi alışverişe atayım dedim lakin durdudum. Zaten ayaklarım ve sıcak izin vermedi dolaşmama.



İşte böyle sevgili okur ne acıdır ki kadının kadına ettiğini şu alemde kimse kimseye etmiyor!!!! Kadınlar önce insan olmayı öğrenmeli.



KADINLIĞI İNSANLIĞININ ÖNÜNE GEÇEN TÜM HEMCİNSLERİMİ ACIYARAK KINIYORUM!

Hiç yorum yok: