7.07.2011

Bankalardan Nefret Ediyorum!!!!

O kadar sinirliyim ki o kadar nefret ediyorum ki bankalardan müşteri hizmetlerine bağırmaktan şikayet yazmaktan,bildirmekten inanılmaz derecede yoruldum! Derdimi buradan yazayım da en azından bir neze rahatlarım dedim.

Hedefim tüm kredi kartlarımı iptal ettirmek ve hiçbir bankayı kullanmamak. Ne zaman gerçekleşir bilmiyorum sanırım lotodan para çıkınca gerçekleşir. Lotodan para çıkarsada ahtım olsun asla türk bankalarına yatırmayacağım.

Allahım yarabbimmmmm en ufak bir işlem için şubemize gelin ne demektir!!! Bu devir de ufak bir işlem için şubeye gitmek abesle iştigal değil midirrrr???? Haimleyim gelemem napıyım kartımımı kullanmayayım diyorum yapacak birşeyimiz yok diyorlar. Yahu mail atın formu doldurayım dijital imza diye birşey var diyorum yok olmaz illa en yakın şubeye geliniz diyorlar. Yahuuu en yakın şube istanbulda 1 saatlik mesafede bankalar caddesinde oturmuyorsan neden geleyim sonra ben mi sana hizmet edeceğim sen mi bana hizmet edeceksin.

Haa bir de en nefret ettiğim banka Garanti Bankası! Tüm kredi kartlarımı kapattım ufak tefek işlemlerim için internet bankacılığım açıktı şifrem bloke oldu veeeee şifre alamıyorum neden??? çünkü bankaya ait hiçbir kredi kartım yok peki n'apıcam diyorum şubeye geleceksiniz diyorlar. Hamileyim diyorum yok geleceksin diyorlar. Böyle birşey var mı? Kredi kartlarımı da sömürüldüğüm noktada iptal ettim. Bir karın yıllık aidatı 75 TL olur mu? Ödemiyorum dedim hiçbirşey olmadı tüketici hakları vb trişka. Mahkeme açsam sürecek 3-4 yıl en iyi halde adalet bu ülkede nasıl işliyor biliyoruz hiç girşimedim kendimce onlara ceza verdim ve kartlarımın hepsini iptal ettirdim!!!

Bildiğin gibi değil sevgili okur feciii feciii feciii sinirliyim. Garanti Bankası senden nefret ediyorum HSBC senden de öyleeeeeee. allahım yaaa bu topraklarda huzurla yaşamak mümkün değillll. Herşeyi tanıdıkla çözmek gerekiyor. O dinledikleri telefonlara dinliyorsanız duyun diyorum. Şimdi bir banka şube müdür tanıdığım olsaydı Garanti veya HSBC'de ya ayşe ya ahmet halletsene şu işi deseydim sanırım olurdu. Neden böyle neden????

Sadece Istanbul değil Türkiye ruhumu çok yoruyor. ama eminim küçük yerlerde sayfiyelerde mesela zaten şube müdürü komşundur ve hallediyordur işini veya şube yan bloktur gidersin zaten!

İşte böyle sinirliyim ve ülkem adına da gerçekten üzülüyorum Bazen gidesim çok var gerçekten!!!!

Hiç yorum yok: