19.07.2011

İncir Reçeli


Kapıyı açtım, gülümsedik birbirimize içeri girdi postacı çantası omzuna asılı sana bir süprizim var dedi. Çantasını açtı 2 tane film CD'si en çok izlemek istediklerim. Sarıldık, öpüştük: mutluluk, aşk, sevgi, huzur, evlilik. Şu kısacık karede bu duyguları yakalamak. Hayat böylesi basit ve güzel aslında. "Su arayan buz misali yapmamız gereken tek şey erimek aslında"

Sevgili kocam uzun zamandır izlemek istediğim İncir Reçeli filmini almış dün akşam. Yaz akşamları evde yapılacak en güzel şey camları sonuna kadar açmak rüzgarın esmesini beklemek koltuğa uzanmak ve biraz meyva kemirmek belki çay içmek ve birlikte film seyretmek.

Filmi çok beğendim ama hamileyken seyredilmemesini öneririm zira ben çok ağladım.



Filmden arda kalanlar:





  • Flört çok güzel birşey. (seyrederken sıklıkla güray'la flört dönemimizi hatırladım)


  • Sevgiliyle yenen yemek çok keyifli (bizim için hala keyifli. Rakı, balık muhabettine hamilelikten sonra tez vakitte geri dönülmeli)


  • Cinsellik çok güzel şey mahrum kalmamalı insan ama sevişmenin binbir türü var.


  • Önyargılar çok feci herkes önyargılarından arınmayı kişisel eğitim güncesine eklemeli


  • İncir reçeli güzeldir ;)


  • Ve evet babalar her zaman haklı değildir ;)

Tüten ben


İncir reçeli seven ama çilek reçelini tercih eden :)

3 yorum:

ELÇİN'NİN YERİ dedi ki...

Dün başka bir bloğda daha gördüm bu filmi öven sözleri ...hemen alıp izlemeli

anlaşılan bol bol mendil stoklanmalı :)

Tuten dedi ki...

Kesinlikle izlemelisin ama bak moralin bozulabilir sonra kızma bana Elçin :)

Sefa dedi ki...

bilinç altıma yerleşti film :)