7.07.2011

GARİP!

Bana bu dünyanın en yalan yanı ne deseler düşünmeden iş hayatı derim ! Herşeyin çirkin bir oyun üzerine kurulu olduğu aslında kuralların çok belli olduğu ve bu kuralların çok çirkin olduğu bir dünya iş hayatı kesinlikle dünyanın en çirkin en yalan yanı bana kalırsa. İstisnasız içinde ticaretin olduğu tüm işlerin bireysel işleri ayırabilirim ama geri kalanının tümünün sömürü üzerine kurulduğunu düşünüyorum.

Hamilelik beni değiştirdi kabul ediyorum ama bir çok konuda gözümü çok açtığını düşünüyorum. Gözümün en açıldığı yer iş hayatı oldu.

Son 1 yılda bu yalan dünyanın bir parçası olmaktan bunaldım, sıkıldım ve nefret eder hale geldim. Sadece para kazanmak için çalışmaya başladım. Başarının bile anlamsız kaldığı bir noktadayım. Çünkü yalan bir dünyada başarı öylesi çirkin öylesi aptalca ki dahası hiçbir anlamı yok. Kazandığım başarılar ki daha dün başarı konusunda omzuma yeni bir yıldız takılmışken beni motive etmek bir yana mutlu bile etmiyor. Anlamsız çünkü saçma çünkü.

Herşeyin kuralı var o kurala uydun mu senden iyisi yok zaten. Kural ne mi? Sahte olacaksın, rolünü iyi oynayacaksın. Herkese nabzına göre şerbet vereceksin. Hee bir de yardımcı, işbirlikçi olmayacaksın çünkü karşındaki insanlar bunu görevinmiş gibi algılayıp bunun görevin olmadığını hatırlattığında aaa olmadı bak şimdi kuralı bozdun deyip an kaybetmeden tırnaklarını gösteriveriyor.

Evinde oturup çocuğuna bakan çalışsaydım nasıl olurdu diye düşünenler varsa diyeceğim tek şey var emin olun hiç iyi olmazdı. İnsanın çocuğuna bakarken yaşadığı zorluklar şu iş hayatının zorluklarının yanında bal kaymak olmalı. En azından en zor günün gecesinde yatağında mis koksuyula uyuyan bir bebeği koklama içinizden çıkana dokunma ve şükretme duygunuz var!

Hiç yorum yok: