4.02.2011

Yummyyyy



Ay olsa da yesek canım çekti bak şimdi :)

Üzgünüm sizi bir müddet böyle yazılarla boğacağım çünkü kuantum düşünce tarzı der ki; istediğiniz şeye odaklanın ve hergün minikte olsa bir adım adın. Hayır biz sevgiliyle eğlenceli adımlar atıyoruz da odağımı hiç değiştirmemem gerekiyor ;)

Minnakkk bu ay gelmeyecek gibi gözüküyorsun ama hiç de belli olmaz değil mi? PMS olana kadar umut kesilmez :) Ben hatırlatayım yine de; seni istiyoruz ve 4 gözle bekliyoruz canım benim :)

Tüten ben

Arzu hal

3 yorum:

Sémy dedi ki...

Kıyamam sana :)
Focus focus focus :)

Tuten dedi ki...

:) Aman yok vazgeçtim Senem gelirse gelir gelmezse gelmez zaten bu konuya düşük olayından sonra düşkün olmuştum. Çok istedikçe naz yapıyor herhalde senin dediğin mi çıkacak ne Naz olsun demiştin ya adı :)

Sémy dedi ki...

Bence de Tuten'cim benim bebek için uğraşan bütün arkadaşlarım en ummadıkları zamanda sahip oldular :)
Naz gülü o naz .siz ona Ayşe'de deseniz ben müsadenle Naz deyivericem.Erkek olursa da ona uygun bişey bulacağımdır 8)