9.02.2011

Hazır Ol: Büyük Bir Sır Veriyorum :)


Son yılların en büyük modası SIR. Herkes mutlu olmanın sırrı'nı veriyor birilerine. En çok satanlar listesinde mutlaka böyle bir kitap oluyor. Pardon ama bize şöyle öğretilmemiş miydi? 2 kişinin bildiği şey sır değildir. Ee milyonlara söylüyorsun sen işin sırrı mı kalıyor öyle olunca.


Üzgünüm bu gerçeği ben deşifre etmek istemezdim ama ortada sır mır yok arkadaşlar! Ah şu Amerikalı ve Avrupalılar ah şu kopyacı Türkler. Avrupalılar ama özellikle de Amerika'lılar neyi nasıl pazarlayacaklarını çok iyi biliyorlar. Secret kitabı en çok basılan kitaplardan biri oldu sonra ardı arkası kesilmedi.


Bu tip kitaplardan yaklaşık olarak 50-55 tane okudum. Kuantumundan tut da NLP'sine kadar aklınıza gelecek ne çok öğreti varsa mutlu olmayı öğreten, alışkanlıklardan kurtaran ve benzeri ve benzeri .


Hepsi farklı cümleler ve ifade biçimiyle ne diyorlar biliyor musunuz? Siz bilmeseniz de anneanneniz babaanneniz ve büyük babalarınız kesinlikle biliyorlar. Anadolu medeniyetinde büyümüş herkes biliyor aslında.


Hazır ol, dikkatttt açıklıyorum işte o büyük sırrı:


  1. Bir şeyi 40 kere söylersen olur

  2. İyi düşün iyi olsun

  3. Ne ekersen onu biçersin.

Evet sır dedikleri şey bu işte. Aynen böyle yemin ederim ki ne bir fazlası ne bir eksiği. Bu cümlelerin allanmış pullanmış halleri. Ama haklarını yiyemem bu bizim yıllardır duyduğumuz cümleleri Avrupalılar ve Amerikalılar sadece bir sisteme oturtuyorlar. Bilimsel verilerle destekliyorlar dahası kanıtlıyorlar bu cümleleri sonra da adı öğreti oluyor.


Yanlış anlamayın küçümsüyor veya dalga geçiyor değilim sadece ti'ye alarak anlatıyorum.


Kuantum öğretisinde mesela "Olumlama" diye birşey var. İşte olumlu cümleleri sürekli tekrarlıyorsun. Hatta cümleleri bile veriyor kitaplar sadece buna yönelik kitaplar bile var konu konu olumlala cümleleri yazılmış durumda. Ee yani özetle ne diyor: Birşeyi 40 kere söylersen olur. Evet 40 ve daha fazlasında hergün birşeyi tekrarlarsan inan ki olur sevgili olur. Çünkü enerji yayarsın. Hergün para üzerine olumlu cümleler söyleyin, örneğin parayı seviyorum deyin ben çok zenginim deyin para bana gelir deyin. Amaaa bak işte bu öğretiler ne söylüyor biliyor musun bizim daha önceden bilmediğimiz eğer diyor sen bunları söyler bir yandan da çok para beladır diye geçirirsen içinden para falan gelmez sana çünkü enerjini çatıştırırsın yaaa bak gördün mü büyük sırrı.


Sonra her düşüncenin bir enerji olduğundan mutlaka benzerini çekeceğinden bahsediyorlar. Yani annenden büyüklerinden mutlaka yavrucuğum iyi düşün iyi olsun cümlesini duymuşsundur. İşte bu da başka büyük bir sır. Ama tabii nasıl düşüneceğini anlatıyor bu öğretiler. Uygularsan kesinlikle senindir düşündüğün şey ;) Başına sürekli kötü birşeyler geliyorsa dur bir ne düşündüğüne bak hatta olmadı yaz ve gör bakalım sen hangi enerjiyi çekiyorsun hayatına.


Ve ne ekersen onu biçersin aslında yok bir farkı iyi düşün iyi olsundan. Birşeyi düşünmeye başladığımız zaman zihnimize tohum ekiyoruz ee insan patates tohumu ekip domates almayı beklememeli öyle değil mi? İşte başka büyük bir sır daha daaa daaannnnn. Nasıl tohum ekeceğini öğretiyorlar.


Bir başka büyük hatta kocaman bir sır var ki o da şu: Bir alışkanlığı değiştirmek için sadece 21 gün uğraşmanız gerekiyor evet aynen böyle. Dene ve gör. Bir alışkanlık nasıl değişir peki kesinlikle üzerine giderek değil yerine yenisini kurarak. Sen yenisini kurarken diğeri bana burda yer yok artık deyip çekip gidiyor ki bu doğru çok doğru.


Örnek ister misiniz? Diyelim ki yeme alışkanlığını değiştirmek istiyorsun. çikolata yemeyeyim demiyeceksin. Ben hep sağlıklı şeyler yiyeyim diyeceksin sürekli ama bunu hayal edeceksin. günde 40 kere söyleyeceksin aklında hep sağlıklı yemekler olacak 21 gün dayan bak bakalım canın bir daha çikolata çekecek mi :)


Bakın bu iyiliğimi unutmayın size hızlandırılmış kuantum eğitimi verdim :)


3 yorum:

Sémy dedi ki...

Kuantum halt yemiş ondan önce büyük anneanne vardı.derdi ki : " yolunun düz olmasını istiyorsan kuytu köşe bucakta durama (durma manasında),hangi yolunu düz etmek istiyorsan gözün açık ordan yürü,o topak yolu düz edecek yine senin tabanındır,yine senin gözündür.Senin yüreğinin yeterki yürüyesi gelsin" :)

Tuten dedi ki...

Ağzına sağlık anneanneciğinin nur içinde yatsın çok güzel çok doğru ve çok baba bir laf etmişşş

lunawar dedi ki...

allah müstakını versin demek istiyorum ben sana Tüten:)