17.02.2011

Tanıtım 1-2: Frame World Blog


Evet kocanın başı itinayla yenir. Sen de bir blog açsana, niye açmıyorsun ki, hadi sen de blog tutsana. Adama öyle bir gına getirilir ki sonunda dayanamaz ve blog tutmaya başlar.

Benim kocam fotoğrafçıdır hem de bayağı iyidir bu konuda kursu 1.'likle bitirmiştir hocalarından övgüler almıştır ama çok mütavazidir kendisi bu konuda evet sadece bu konuda ve hiç çaktırmaz fotoğraf çekmekten iyi anladığını :)

Benim kocam az biraz şairdir. Beni de şiirleriyle tavlamışlığı vardır. Bu konu da pek mütevazi değildir.

Güzel birkaç resme bakmak istiyorsanız. Şu kızın kocası ne diyor diyorsanız. Lö Yolukar ailesini biraz daha yakından tanımak istiyorsanız buyrun takip edin:
dortkenardunya.blogspot.com

Tüten ben
Blogcu'nun karısı :)


4 yorum:

Sémy dedi ki...

Blogcunun karısı hayırlı uğurlu olsun :))

Tuten dedi ki...

Teşekkürler efenim :)

lunawar dedi ki...

hemen eklendim:)

Tuten dedi ki...

iyi yaptın edacığım iki fotoğrafçı birbirinizin resimlerine bakarsınız ;)