16.09.2010

Yayında ve Yapımda Emeği Geçen Herkese Teşekkürler

2 arada 1 drede yazıyorum bu yazıyı ve karmakarışık duygular içerisinde.

Teşekkür edeceğim insanlar çok. Öncelikle sevgili eşim Güray Yolukar'a sonra biricik anneme müteşekkirim. Ardından o kadar çok insan geliyor ki adlarını tek tek yazıp unuttuklarımı kırmak istemem. Ama kısaca; Hülya anneme, Pepime, Esroş'a, Tombul Peri'ye ailemin geri kalanına arayan soran bir şeye ihtiyacın var mı diyen herkese çok teşekkürlerrrrrrr

Yazıyı kısa kesmek zorundayım kafam allak bullak...

Tuten ben
....

5 yorum:

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

merhaba! mail adresinize ulaşmaya çalıştım ama olmadı.. Çorba sulu oldu demişsiniz, üzüldüm. Tarifi, birebir yaparken, ölçe biçe yazdım adım adım çünkü. Beğenmenize sevindim ama.. Tekrar deneyip ölçüleri kontrol edeceğim:) Sevgiler ve mutluluklar dilerim...

Adsız dedi ki...

Merhaba, cevabınız için çok teşekkürler ben de sizin mail adresinize ulaşamamıştım benim mail adresim: tutencc@gmail.com, eğer mailinizi gönderirseniz birşey sormak isterim tarifle ilgili. Teşekkürler

pofiş♥ dedi ki...

:)smeg buzdolabı görseli ararken buldum bloğunuzu :)

benim sanki ikinci bir bloğum var gbi geldi:)

tanıştığıma memnun oldum...

evlenmişsiniz sanırım bende hazırlık aşamasındayım mutluluklar dilerim:)

Tuten dedi ki...

Merhaba,
Evet evlendik :) Teşekkür ederim. Ben hala antremanlı sayılırım yardıma ihtiyacınız olur ise, birşey danışmak isterseniz lütfen yazın. (tutencc@gmail.com)

Tuten dedi ki...

Bu arada o beğendiğiniz pembe araba bizim düğün arabamız oldu :)