7.09.2010

Başlık Yok Yüksek Dozda Sinir VAR!

Kimin ama hangi allahın kulunun evliliğime 10 gün kala beni böyle huzursuz etmeye üzmeye ve işlerimin yolunda gitmemesine sebeb olmaya hakkı var!!!!

Allahın belası paramızı helal etmediğim ustanın teki kişisel kaprisi yüzünden komplex havuzunda boğulması yüzünden evimizin işi bilerek resmen KASTEN bozdu. Şimdi o sik kafalı ciğeri 5 para etmez adam yüzüden duvarımuz tekrardan kırılıyor duvar kağıdımız sökülüyor. Maddi ve manevi zarara uğruyoruz ne uğrunaaaa ne uğrunaaaaaa boktan bir ustanın evime mimar sokmamızı hazmedememesi uğrunaaaa. Boktan bir ustanın "kadın" düşmanlığı uğrunaaaaaaaa.....

Şu dünya üzerinde KASTEN huzur bozan herkesin Allah tez vakitte belasını versin diyorum.

Bu yazdıklarımdan asla ve asla pişman olmayacağım. Bana bu duyguları yaşatan, hasta olmama sebeb olan düğünümden 10 gün önce bunlar çekmeme sebeb olan her kim varsa Allah bin beter etsin onu!!! Yok kardeşim yokkkk insanlara haddini bildireceksin bunun başka yolu yokkkkkkkkk.......

Haaa bir de kıskanç insanlar. Ulan duyanda saray yavrusu yaptırdık sanır. Alt tarafı bir ev işte bir evvvvv. Alın teriyle kazanılmış borçla yapılmış 2 insanın zevkiyle kurulmuş bir evvvv. Evimi gezip kendi gezmesi yetmediği gibi 7 sülalesini çağıranlar var. saat başı evimden içeri gidip şimdi ne yapılıyor diye bakanlar var. Beee mübarekkkkkk kıskanacağınaaaa kötü gözle bakacağına iyi bak da Allah sana da versin........

Bunlar yetmiyormuş gibi haddini bilmeyen bir başka grupta. Her soruyu sorma hakkını kendinde bulanlarrrrr. Düğününe kimleri çağırdın???? Obamayı çağırdım bir de Kenan Evren'i ama seni çağırmıyorummmm. Şirketten kimler geliyorrrrr? Sen hariç herkesssss. Geleceğim ben biliyorsun değil miii? Hayır bilmiyorum ve gelmiyorsunnnnnnnnn.... Ben bir arkadaşımı da getirebilir miyimmmm? Getir tabiii 1 gelene 1 bedava kampanyası yaptık düğünde zaten biz çekinme getirrrrrrr.... Kaç para verdin gelinliğine??? Çok para verdim senin maaşından fazladır emin ol. Hee evet para bok bizde sizde yok mu tühhh tühhh üzüldüm bakkkkkkkk. Balayına nereye gidiyorsun? Dubrovnik? Nerede Kalacaksın? Rixosss. Ee çok pahalıdır? Eee dedim ya para bok bizdeeee.

Allahım yaaa alllahımmmmmmmmmm haddini bilmeyen işini bilmeyen kem gözlerden koru bizi.

EDEP YAHU DİYORUM EDEP. Biraz edepli olun be kardeşim edepli.

Tüten ben
Feci sinirliiii feci hemdeeeeee

1 yorum:

buya dedi ki...

:)) blogunu okumaya başladım:) bari ilk baştan başlayayım dedim:)) bu ne sinir bu ne celal,bak bu yazının üstünden yıllar geçmiş,Aren'in gelmiş dünyaya:) o zamanki sinirin gayet anlaşılır birşey, zaten şu milletin merak olayı hala geçerli bir olay:)) yine de yıllar sonra okumak çok komik geldi. amma sinirlenmişsin yaw:))