2.09.2010

Ben Yap(a)madım Siz Yapın


Bugün itibariyle düğünümüze 15 gün kaldı. Ben neleri yapmadım size anlatayım daha doğrusu başlıktaki gibi yapamadım ama size tavsiye ederim.

Biz 0'dan bir ev yaptırdığımız için ben düğün detaylarıyla pek ilgilenemedim. aslında çok araştırdım ama yine de deli gibi ilgilendiğimi söyleyemeceğim.

* Saç, makyaj detayları
*Kına gecesi
*Bekarlığa Veda Eğlencesi
*Kendine özel alışveriş
*Balayı için detaylı alışveriş,inceleme
*Düğün için müzik seçimi


Bunlar ilk aklıma gelenler. Vallahi benim yukardakilerle derinlemesine ilgilenecek vaktim olmadı vaktim olduğunda ya ev işleriyle bir şekilde ilgilendim veya uyumaya vakit ayırdım. Çok isteseydim elbette yukardakilerin hepsini yapabilirdim belki de ben yeterince istemedim. Belki dürtüklenmeyi bekledim.Gerçekten bilemiyorum.

Ben yapamadım ama size yapmanızı tavsiye ederim. Ben pişman değilim ama hep acaba yapsaydım nasıl olurdu diye de düşüneceğim.

Kimbilir belki bir hamam sefası yaparım düğün haftası şöyle tefleri de alırız elimize cıkı cıkı cıkı oynarız hamamda ;)

Tüten Ben
Yap(a)mayan

Hiç yorum yok: