3.09.2010

Sevgiliye Özel Teşekkür


Güray sevgilim olduğu için öylesine gururluyum ki. Evlilik hazırlıkları dönemi çiftler için ciddi bir test dönemi allah bilip de vermiş başımıza yani :)

Hani ben çok yorgunum diyorum ya Güray benim X3 yorgunumdur. Hergün evimize en az 4 kez gidiyor. Evin tüm işiyle ilgileniyor. Mimarimiz ile günde 8-10 kere konuşuyor. ustalarla ayrı. Acil birşey mi alınması gerekiyor hemen Güray koşuyor. tüm bunları yaparken çok az üfleyip pufluyor. Ve tüm bu yorgunluğuna rağmen sabahları neşeyle uyanıyor.

Şu dönemde bir annemin bir de güray'ın hakkını ödeyemem. Ben işteyken onlar tüm gün bizim için koşturuyor. Allahım binlerce kere şükürler olsun sahip olduğum herşey için.

Canım sevgilim seni çok seviyorum iyi ki varsın ;) iyi ki benimlesin ;)

Tuten ben
Love and marriage ;)

Hiç yorum yok: