5.10.2010

Biz Erdik Muradımıza Siz Çıkın Kerevetine :)



Evetttt nerde kalmıştıkkkk :) bugüne bugün neredeyse 3 haftalık evliyim :). Elim gitti gitti yazamadım üzerimdeki yorgunluğu tam anlamıyla atamadığım için sanırım. Ama işte geldim burdayım ben işte ustayım :)

Düğün nasıl geçti öncesi sonrası detaylarına girip ne kendimi ne sizi hiç sıkmayayım ben :) Ben ki kendimi bir mok başarmış sanıyordum. Yok olumlu düşünceyi geliştirdim. Stres ve öfke kontroünde artık çok iyiyim. Ama ben hep ne diyorum o Guru'ları İstanbul'un ortasında bırakacaksın bakalım Guru'luklarından eser kalıyor mu diyor muyum demiyor muyum :) Bir de şu guruları evlendireceksiniz. O aşamada sabrını, olumluluğunu koruyabiliyorsa helal olsun vallahi.

Başkasını bilmem ama ben feci bir gelin oldum feci hemde. Stresim korkunç boyutlardaydı. Ve o güzel düğünümüzde ki bunu yakın uzak o kadar çok insandan duydum ki, tek eğlencenin tadına varamayan ve belki de o anda iyi olmadığını düşünen tek insan bendim.

Ben şimdi henüz terimin soğumamasının verdiği etkiyle gelinlere bir rehber hazırlayabilirim veya bilmişlik yapabilirim ama yapmayacağım tek bildiğim kim ne derse desin gelin olacak kişi aynı süreci yaşıyor. Aman bak takma şöyle oluyor böyle oluyor desem de söylense de geline yok gelin denilen kişi Allahın emri gibi o süreçten geçiyor.

Size en büyük tavsiyem eğer imkanınız var ise butik bir fotoğrafçı ile çalışmanız olmalı. Bizim fotoğraflarımız benim ve sevgilim ve elbette Tombul Peri'min sayesinde güzel oldu ama bizi strese sokan da bir süreç oldu.

Ve bir kulağınızdan bile girmeyeceğini bilsem de yine de söyliyeyim eğer o günün tadını çıkarmak istiyorsanız lütfen ama lütfen takıntılı olmayınnnnn. Hele ev işlerine ev kurulma aşamasındaki streslere gülüp geçinnn. Yatağınız var mı? Ertesi gün için evde su var mı? evet mi gerisi boşşşş gerçekten :)

Ve gelelim blog'a ee bu blog Tütenevleniyor ismiyle devam edemez öyle değil mi :) Hadi bakalım hep birlikte düşünelim ne olsun.

Bu arada evliliği tavsiye ederim ;)

Tüten ben
Muradına ermiş pembiş ;)

2 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

bu resim sizin olmalııııı mükemmel yaaa ne kadar güzel olmuşşşşşş

çok kıskandım:)


hep mutlu olun heeepppppp

Tuten dedi ki...

Teşekkür ederimmm Pofişşşş ;)
Aminnn siz de çok mutlu olunnn işallahhhhh