12.10.2010

Nasıl Gidiyor?


Şu günlerde herkesin beni görür görmez sorduğu tek bir soru var. Evlilik nasıl gidiyor? Verdiğim cevap ise artık standart. İyi gidiyor şuan evcilik tadında. Aldığım standart cevap; çocuk olana kadar öyledir :) Ama bunu söyleyen herkes de çocuk yapın diyor. Sanırım çocuklu kervanına katılanlar peşlerinden herkesi sürüklemek istiyorlar :)

Evlilik gerçekten nasıl gidiyor. Gerçekten iyi gidiyor. Eğer ev hayatını seviyorsan ve kocanla olan arkadaşlığın, iyi vakit geçirmen cepteyse o zaman iyi gitmemesi için bir neden göremiyorum. Ev hayatını sevmek ne demektir: Bir evin doğal ihtiyaçları vardır. Yemek, temizlik, alışveriş ve düzen. Bunlardan mutlak suretle bir tanesini sevmeniz gerekiyor. Zaten hepsini seviyorsanız adınızın önüne hamarat, tam bir ev kadını ve yıldızlar ekleniyor. Ben bunlardan çokca yemek mutfak olayını seviyorum düzeni de kıyısından köşesinden tutturuyoruz. Alışveriş işinde sevgilim yardımcı, temizlik için de kadın geliyor. Evinde tüm gün kadını olan kadınların işini kolay sanıyorsanız orada da devreye adam yönetmek giriyor. Eğer adam yönetmekten hiç anlamıyorsan evine hergün gelen kadını yönetemiyorsan o zaman yine işler yolunda gitmez. Yani evinizde hergüne kadın olacaksa bilin ki o zaman da organizasdan, adam yönetmekten anlamanız gerekiyor ve bunu asgari ölçüde sevmeniz.

Her durumda söz konusu olduğu gibi evlilik hayatında da olaya nereden baktığın nasıl baktığın çok önemli. Evlilik kolay değil ince ayar bir durum bu bir gerçek. Ama işte hayata nasıl baktığınız da çok önemli. İstersen evcilik tadında bakabilirsin.
Yukarıda ki çocuk mevzusu bir başka yazının konusu o yüzden değinmiyorum henüz.

İşte benim evliliğim böyle gidiyor evcilik tadında ve dilerim hep de böyle gider.
Yukarıdaki resimde olduğu gibi Güray'la aramızdaki AŞK baki olduğu sürece ve dostluk neden olmasın ki değil mi?

Tüten ben
Sütlü tatlı kıvamında ;)

2 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

:):)bebekte olur inşallah zamanı gelince ozmanda tütü anne oluyor oldu gbisinden değişir bloğunun ismi:)

paylaş ara sıra bunları emi ben mutlu oluyorum senin yazılarınla :)

elinizdeki kurdela şeysinden sevgilim askere giderken yapmıştım evlnrken de yaparım değil mi:):):)

Tuten dedi ki...

Teşekkürler Pofiş, mutlu olmana çok sevindim. Paylaşacağım hiç merak etme :)
Yaparsın yaparsın güzel olur bizimkisi çok güzeldi :)