27.10.2010

Nerede Kalmıştık? :)


Ben dün mutlulukla ilgili konuşuyordum değil mi belki de kimilerine göre zırvalıyordum.Ay mutluluk seçimlerdir. Bak ben becerdim sen de becerebilirsin diye.

Hahahah ne zaman mutlu olduğumu söylesem ve bir "bok" başarmışım gibi konuşsam veya "ahkam kessem" ay bak mutluluk bir seçimdir laylaylom. Ben mutluyum desemmm hehhh dakika sektirmezz başıma sıkıntı dahası sıkıntılar gelir. Ben en son bu durumu evlilik hazırlıkları sırasında yaşamıştım. O günlere kadar sanıyordum ki evet evet kişisel gelişimim çok iyi artık ben öfkemi kontrol edebiliyorum. Tabii canım evet karşında ustalar bitmeyen işler evlilik hazırlıkları evlenme stresi bunlar varken de öfkeni kontrol ette görelim o zaman sana iyi puan verelim bu bölümü geçtin diyelim bir kurul vardı sanki karşımda. Ve evet ben o sınavdan düşük not aldım ve o sınıfın tekrarı da yok ama o sınıfın tekrarı olmasın zaten evliliğimden memnunum bir daha bu sınavdan geçmek istemiyorum. Ee napalım kişisel hanemize bir yeni eksi daha eklenmiş oldu.

Neyse nerede kalmıştık. İşte ben dün böyle konuşurken bir mutluluk bulutu olarak gezerken etrafta. Aaa bir baktım köfte yağumuru gibi sıkıntı yağıyor gökyüzünden ama çookkk sınavlardan kaldığım için şu kişisel gelişim yolculuğunda heeheee hazırlıklıydım. Dur dedim durr seni tanıyorum. Sen o her mutlu olduğumu söylediğimde karşıma çıkan sıkıntıya bürünmüş test aracısın. Sanki bir kurul var tepeden beni izleyen ve benim sınav notlarımı tutan ve beni geçirmemiyi takmış bir kurul. Takmış abi bana geçirmiyor beni sınavdan gidip dekanla konuşacağım vallahı (Dekan da Allah olur bu arada).

Bu sever gelen sıkıntıları olduğunu gibi kabullendim. O kadar da kötü bir öğrenci değilim ben. biliyorum artık bu sınavlar benim hayrıma gelişmem için. Ve biraz da kendime gelmem için. Hiçbir zaman oldum piştim demedim ama yani biraz da havaya girmek istedim canım yani başardığını görmek insana haz verir bu bir gerçek. Kurul ne derse desin ortada sıkıntı yokken bariz bir sıkıntı diyelim mutluluğu seçmekte pozitif olmakta bir başarıdır değil mi sayın Hocam lütfen yani arada bir takdir edelim öğrenciği motive edelim pilisss :)

Gelen sıkıntılara şöyle bir baktım yallah dedim haydin yallahh. Sonra bütün bir gece uyuyamadım ee uyusam ayıp olurdu bu tabloya. Ya sabır dedim ulen dedim uykusuzlukla mı beni sınıfta bırakacaksınız. Tabii ben uykusuz kalacağım sinirli olacağım isyan edeceğim öff diyeceğim mutluluk bana haram diyeceğimm pööff diyeceğim olumlama diye bir bok yok diyeceğim ve sınıfta kalacağım. Oldu canım gözlerim doldu. Ben kaç kere sınıfta kaldım aptal değilim anladın mı insan çok kere sınıfta kalınca dersler ve sınavlar değişse de temelde alacağın ders değişmeyince görebiliyorsun. Sen şimdi bok gördün diye seslenirsin belki oradan ama gördümm yaaa gördüm işteee bak tüm gece uykusuz kaldım ama yine de iyiyim ve hıhhh işte mutluyum ben. Ay sen yine de puanımı kırmak istiyorsan kır. Kaç puan aldığıma bakmıyorum.

Kafamı da kızdırma benim ağlarım zırlarım kapısında yatarım yine de Dekan ile görüşürüm o beni sever bir kere bir kıyak çeker hem ben Ayetel Kursi'yi bile ezberden okuyabiliyorum n'aberrr :):):)

Ya işte böyle sevgili okur. Dün ben bir sınavfan geçtiğimi farkettim ya isyan etmedim ya uykusuzluğuma rağmen bugün mutlu olmayı seçtim ya. Üst üste gelen sıkıntılara rağmen mutluyum demesini bildim yaa valla bence iyi bir puanı hakettim. İsterdim ki bu puan sabah tartıda bana eksi kilo olarak gelsin mesela ama ıhhh sabit kilodayım bakalım bu gün puanımı bir yerden alırım diyorum. Ama cebimde zaten öylesi puanlar var ki sağlık gibi sıhhat gibi huzur gibi cebimi bir karıştırsam mutlaka elime bunlardan biri gelir. alırım bakarım şükrederim yine cebime koyarım.

Diyeceğim o ki, mutluluk bir seçimdir :):):)

Tüten ben
Ne dediğini bilen veya bilmeyen

Hiç yorum yok: