17.09.2012

Evlendik de Ne Oldu?




2 sene önce bugün evlendik biz. Tüm kalbimizle evet dedik. Ne mi oldu işte yukardaki eşsiz tablo oldu. Aile olduk biz. Bugün Aren olmasaydı daha farklı kutlardık ama şimdi Aren var ne yemeğe çıkıyoruz ne birbirimize özel bir hediye aldık, gerek görmedik. Eve gidip o yer elmasıyla vakit geçirmek birbirmize sarılmak bize çok keyif verecek. Aman yanlış anlaşılmasın bizim artık çocuğumuz var sevgili değiliz ki demek istemiyorum. Aksine eşlerin birbirine vakit ayırması sevgili olmayı sürdürmesi gerektiğine inanıyorum. Biz henüz başbaşa pek kalamadık. Hazır olmayan Aren mi yoksa biz miyiz inanın emin değilim. Hani Areni bırakıp başbaşa takılsak sanırım bundan daha çok etkilenen biz oluruz Aren gayette güzel vakit geçirir. Konuyu dağıtmayayım.

Bugün yine iyi ki iyi ki iyi ki dediğim bir gün. Bu yazıyı yazmadan önce eşimin blog yazısını okudum aynı resmi kullanmayı düşünmüşüz aynı duyguların üzerine kurmuşuz yazıyı daha ne isterim ki demek ki aynı duyguları taşıyoruz. (Merak edenler için yazının bulunduğu blog: dortkenardunya.blogspot.com)


Evlenince hem hiçbirşey olmuyor hem de çok şey oluyor aslında. Hayatın can sıkıcılığına beraber katlanabiliyorsanız aynı zamanda hayatın güzel taraflarından beraber tad alabiliyorsanız arkadaşlıkla sevgili olmak arasında gidip gelebiliyorsanız üzerine bir de aile olduysanız ve bu yükü taşıyabiliyorsanız taşırken yük olduğunu farketmeden ve farkettirmeden daha ne olsun....

Hep oğluma mı sesleneceğim biraz da kocama sesleneyim;

Güray en yanlış zamanları yaşadığımızda bile benim için en doğru adamın sen olduğunu biliyordum. Seni sevmekten hiç vazgeçmedim sanırım artık da vazgeçmem. Beni çok üzdün vakti zamanında; ama bana hayattaki en güzel duyguları da yine sen yaşattın. Areni severken içime sokasım geliyor ya hani bazen seni severken de aynı şeyi düşünüyorum. Evlenmeden aile olmadan ve sana kızdığım zamanlarda amannn ben bu adam olmadan da yaşarım derdim şimdi sana en kızdığım zamanlarda bile ben bu adam olmadan ıhh ıhhh zor yaşarım diyorum. Sanırım sen de böyle düşünüyorsun ki gittin o dövmeyi yaptırdın ve bir kez daha beni çok şaşırttın :)

Bakarsın seneye yok ya seneye çok yakın ondan sonraki sene yıldönümüzü kutlarken 3 yerine 4 olmuşuz sonra 4 derken 5 olmuşuz. Yıllar sonrada torun torba olmuşuz. Bak ama buraya yazıyorum torun falan bakamam tamam Areni bırakamıyoruz ama torunları bırakabiliriz di mi? Gezmek görmek istediğim seninle yaşamak istediğim daha çok şey var be sevgili....



4 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevgi yüklü çok bir yazı:)
Biz de 3 gün önce 40.yılımızı kutladık:)
Sevgi ağır bir yüktür.Bunu ancak değerini bilen seven 2 yürek taşır.
Sizlere de bizim gibi mutlu huzurlu olarak dede babaanne olarak 40. yılınızı hatta 50. 60. 70. ve daha uzunn yıllarınızı ayni sevgiyle kutlamanızı dilerim:)
Gençler tuttuğunuz eli hiç bırakmayın,hep mutlu olun:)
Sevgilerimle...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Tütencim, bu güzel gününüzü kutlamak için eşinin bloğunu da ziyarete gittim.Ama kelime doğrulama yüzünden yorum gitmiyor.
Sevgiler...

cecilia dedi ki...

ne güzel bir yazı, resim de öyle :) bu samimi yazıdan anladığım evlilik o kadar komplike bir şey değil, yeter ki biz ne istediğimizi bilelim..

buya dedi ki...

çok güzel bir yazı:) bari eşinin bloguna link koysaydın copy paste'den acayım dedim cık cık hiç yakışmadı sana uyarısı verdi blog:)) bu arada onun da yazısı çok guzl olmuş. Maşallah diyeyim hepinize;)