12.06.2012

Ben Ona Resmen Aşığım


Ben ona resmen aşığım. Görünce kalbim hızla çarpıyor, bütün gün aklımda o var. Uyurken özlüyorum yanımdayken özlüyorum. Bir türlü doymak bilmiyorum. Oflasam da poflasam da vazgeçilmezim olmuş.

Acaba bu sözleri bu resimdeki hangi adama söylüyorum :) Biri büyük aşk biri en bi büyük aşk :) Aşkın çoğalması hem de böyle çoğalması gibisi var mı ?

İletişim denilen şeyin gücünü yaşıyorum resmen. Açık seçik beyan edebilirim ilk gün o kucağıma geldiği ilk günden çok daha fazla aşığım ona çünkü iletişime geçtik kendisiyle. Şakalaşmaya bile başladık. Birbirimizin dilinden anlar olduk. Bakışlarımızla bile anlaşabiliyoruz. Arkamdan gel gel diye dolanıyor. Beni kandırmak istiyorsa o çapkın gülüşünü yapıyor. Sinirleniyor, kızıyor, öpüyor, sarılıyor. İletişimin en saf en doğal en gerçek hali o. Duyguları ne istediği o kadar açık ve net ki öylesi saf ve yalınki insanı kendine bağlıyor. Hayatın en güzel yanı o. 

Hiç mi zorluğu yok çok var. Hiç mi bunaltmıyor arada çok bunaltıyor. Ama ama tek bir çapkın bakış tek bir sarılış tek bir dokunuş herşeyi bitaraf ediyor. İnsanın diline iyi ki kelimesi yapışıp kalıyor. Hayatımda yaptığım ve yaptığım için ASLA pişmanlık duymayacağım yegane şey evladımdır.

O elindeki kumanda var ya bizi yönetiyor onunla.Bir tuşa basıyor kucakta bir tuşa basıyor memede bir tuşa basıyor sokakta.  Yeri geliyor sesimizi bile kısıyor vallahi. Kapama düğmesine hiç basmıyor ama.

8 aylık oldu büyüyor ve büyülüyor. Umarım o da büyüleniyordur bizden yana. Babasına hayran bensiz yapamıyor.  Bizim yerimiz çok farklı bunu belli ediyor. Özgür olmak için kanat çırpıyor resmen ama bir yandan da bağlı. Dilerim bu hep böyle olur. Kanatları hep özgürlüğü için çarpar ama köklerini de hiç unutmaz. Öyle yetiştirmek isterim ki onu hem olabildiğince özgür ve bağımsız olsun hem de köklerini daima hatırlasın.

İşte böyle...




14 yorum:

Unknown dedi ki...

ÇOK TATLI MAAŞALLAH EVLATLARA AŞIK OLMAMAK ELDEMİ:) İNŞALLAH EVLADINIZI GÖNLÜNDEKİ GİBİ YETİŞİR.


Bende bloğuma beklerim:)

tcingi dedi ki...

dün bakıcımız yoktu, akşam güney'in gelmesine az kala söylenip duruyordum yorgunluktan öldüm diye. bir karpuz kestim çatalla yedi minik minik ilk defa, arada bana da verip ağzını şap şap yaptı bittim ben! sıfırladım, enerjim geri geldi! bu minnaklar işlerini çok iyi biliyor, artık dayanamayacağım dediğin anda, bir hareket bir gülücük herşeye değiyor! aşktan başka tanımı yok hakkaten bu deliliğin!

öperim yakışıklı damadımı:))

Deli Anne dedi ki...

Oyyy maşallah Tüten'im... çaktırma ama be3nce öncesinde aşk sandığımız şeyler hikaye zaten:)

Unknown dedi ki...

Allahım nasıl tatlısın sen maşallah :) gel bizim evdeki kumandalarda sana feda olsun :)

New York Turca dedi ki...

Ne guzel ne guzel yazmissin Tuten :) Aren cok tatli masallah o capkin gulusleri fotolardan bile cok belli oluyor :) ve sanirim, en cok istedigin zamanda geldiginde bebegin, daha az off diyorsun. herkesin en cok istedigi zamanda gelsin bebegi insallah.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Bu kuzuların bu kumandalarla derdi nedir yıllardır anlamadım :) Kardeşim küçükken sağlam ve tuşları koparılmamış kumanda yoktu evde ...

Maşallah çok yakışıklı olmuş

Adsız dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum ;)

Adsız dedi ki...

Aynen katılıyorum ;)

Tuten dedi ki...

Teşekkürler Derya işallah evlatlarımız gönlümüzdeki gibi olsun

Tuten dedi ki...

Çok güzel ifade etmişsin tubacım damadında seni yanaklarından Güney'i ellerinden öper :))

Tuten dedi ki...

Haklısınız kızlar ;)

Tuten dedi ki...

Teşekkürler bak gelir görürsün :)

Tuten dedi ki...

Teşekkürler ELçincim nedense çok ilginç geliyor :)

Tuten dedi ki...

Teşekkürler canım.