22.06.2012

Ben Bu Ay

Her ay yapmak istediklerim var. Hepsi kafamda duruyor sonra unutup gidiyorum. Bazılarını yapıyorum yaptığımı hatırlamak bir yana yapmak istediğimi bile unutuyorum. Organize düzen insanıyım diyeceğim kocamın kahkasını oradan duyacaksınız vallahi de öyleyim aslında :)

Dedim ki bundan sonra Ben Bu Ay diye bir uygulama başlatayım kendi çağımda her ay yapmak istediğim tonlarca şey içersinden ilk 5'i sıralayım bir dahaki yapmak istediklerimi yazmadan önce de geçen ay yapabilediklerime bakayım. Bunu da buradan duyurayım da bana motive olsun. Bu listeden de çıktı alayım buzdolabına yapıştırayım gelip geçerken bakarım hatırlarım ;) Bizim buzdolabının üstü aslında böyle listelerle doludur. Yeni yıl dilekleri, Aren için dileklerimiz gibi.

İsterseniz siz de yapın listeleri tokuşturalım :) İşte benim listem.




2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben bu ay;
Kendime vakit ayıracağım.
Kendime vakit ayıracağım.
Kendime vakit ayıracağım.
:))

ceydabural dedi ki...

hiç ekliyşp çıkarmaya gerek yok aynından bana da :))