23.08.2011

Gerekli mi?




Malumunuz doğumum yakın eğer oğlum zamanını beklerse 7 hafta sonra içimden çıkıp içimizde olacak.


İlk başlarda hastane odası süsleme, bebek şekeri hazırlama ve buna benzer detaylar konusunda çok heyvesliydim ve araştırmacı ruhum bu konuda da yerinde durmadı. Yine bir çok web sitesi ve blogla tanıştım. Araştırdım, listeler oluşturdum vb.


Zamanla hevesim geçti. Kocamın bu konuda hiçbir hevesi ve isteği olmamasının da etkisi oldu. Düşündükçe saçma da gelmeye başladı. Aman demeye başladım. Elbette fiyat araştırmaları da beni caydırdı hastane odası süsleme parasına bebeğin ciddi ihtiyaçları karşılabilirken...


Ama bir yandan da düşünüyorum sonradan pişman olur muyum diye? Ve biliyorum bebeğe hiçbir faydası yok. Veya eminim ilerde aa anne neden benim doğumumda bir odayı süsletmediniz yazıklar olsun size kuru kuru çikolata mı dağıttınız demeyecektir. Sorgulayan çocuk var mı bunu? :)


Bir yandan da ilk bebeğin bu senin biraz da özensen iyi olmaz mı diyorum ama ne bileyim. Özen de böyle şeylerle olmaz öyle değil mi?



Siz ne dersiniz? Ayıplar mısınız beni hiçbirşey yapmazsam :) Tek yapacağım şey yukarıdaki gibi bir kapı süsü olacak evimizdeki odasını da süsleyecek olan...

Yorum Gönder