26.08.2011

Delireceğim! (Kişisel Not)

Bir yere yazmam lazımdı şuan şu öfke patlamasının bana zarar vermemesi için yazmam lazım. Twitter'daki 140 karakter bana yetmediğine göre hani twitter dalga geçiyor ya "you should be more smart diye" Daha akıllı olmalıymışız kendimizi 140 karakterle ifade edebilmek için yok kardeşim ben de o akıl yok!

Bu kişisel notu okumak zorunda bıraktığım için sizi üzgünüm.

Delireceğim gerçekten! İş hayatından öylesi sıkıldım öylesi sıtkım sıyrıldı ki bugün dedim ki; şeytan diyor ki doğum iznine bugün çık bir daha da DÖNME!. Herkes birbirinin üzerine iş yıkıyor. Kimse işini yapmıyor, yahu boktan bir IBAN numarasını muhasebeden öğrenmek için 12 mail 4 telefon trafiği yaşıyoruz burada. Alt tarafı bilgisayarında tek bir tuşa basacak zat-ı muhterem. Yok ama bir eşşek var şirkette adı Tüten. Herşeyi yapari herkese yardım eder. Sonrada yıl sonunda performans görüşmelerinde omzuna eşşek armasını takarlar!!!

Şu Kadir gününde Allaha ettiğim duaların içinde şu var: Allahım yüce rabbim sen evladıma kavuştuktan sonra bize her anlamda zenginlik yaşat. Dimağımı aç şu iş dışında yapabileceğim para kazanabileceğim araçları görmeme vesile ol. Gönlüm ve dimağım her zaman açık olsun senin yolundan çıkmasın yarabbim.

Bitti :) ohh rahatladım da bir nebze :)

6 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Amin! amin! Allah yardımcın olsun her daim Tüten'im.. Hamileyken kahır çekmek iki kat zordur tahminim. Sevgiler canım:)

Tuten dedi ki...

Teşekkürler Müminecim! Aynen öyle hamileyken daha da zor malesef :( Allah bugünleri aratmasın. Sevgiler canım. Bu arada resmine bayılıyorummm

Bap dedi ki...

Tütencim kusura bakma ağzımı bozucam ama her b.ktan şirkette var öyle b.ktan insanlar.Yayar yayar herşey sana kalır.Boşver pireye kızıp yorgan yakacak değilsin.Sinirlenme bebişe iyi gelmez,sen derin nefes al ve 10 kadar say böylelerine.Sevgiler

Tuten dedi ki...

Haklısın Asyacım (Bu arada ismini hiçbir yerde görmemiştim Asya değil mi yanlış hitap etmeyeyim) Bebişle bugün itibariyle 9 gün huzur bulacağız işallah

Adsız dedi ki...

İşte bu yüzden, daha önce Milli Piyango nasıl çekilir bilmeyen ben, şimdi Sayısal Loto, Şans Topu oynuyor, hatta arada hızımı alamayıp dünyanın en gerizekalı çekilişlerine bile katılıyorum:) I should be more lucky:))

Tuten dedi ki...

Aynen biz de öyle biliyor musun, Karı koca ne varsa oynuyoruz Görkemcim :)