6.09.2011

Mim mi O da Ne :)

Görkem nam-ı diğer Rüzgarlı Günler ve Geceler severek takip ettiğim, mail kutuma yeni bir yazısı var diye mail geldiğimde heyecanlandığım bir blogger. Tesadüfe bakın ki ikimizde aynı meslekteniz ee ne var bunda diyebilirsiniz ee meslek Dramaturg'luk olunca ilginç oluyor tabii :)

Görkem bayramdan hemen önce yeni bir yazı yazmış:"Bloggerlar N'lerini seçiyor" diye. Mim'lemişler Görkem'i Görkem'de diğer bloggerları mimlemiş. Listeye bir de baktım ki benim de adım, blogum var hem de en hamile blogger diye. Heyecanlandım, duygulandım. En bi hamile ben miyim şimdi :))
Mim ne ola ki diye kendi kendime çok sormuşumdur bloglara bakarken eskiden işte şimdi ne olduğunu biliyorum.

Sonra Deli Annem Görkem onu mimleyince, mimlenmeye istinaden yeni bir yazı yazmış ve beni en vefalı bloggerlar arasında koymuş. Mutluluğum katmerlendi böylece. Kişisel olarak tanışmasam da yazılarından ve blogları aracılığı ile tanısam da sadece sevdiğim iki insan tarafından mimlenmiştim.

Ben de benzer bir Mim yazısı yazmaya niyet ettim. Gelin görün ki son günlerim inanılmaz yoğun geçiyor oğlum tekmeleyene kasılmalar olana kadar hamile olduğumu bile unuttuğumu söyleyebilirim. İşyerindeki son 2 haftam sonra doğum iznine çıkıyorum yerine bakacak kişi işe başladı tüm gün dirsek dirseğe çalışıyoruz ve nefes bile almaya vaktim olmuyor. Sosyal ağlarla tamamen iletişimim kesildi. İşte bu sebeble benzer bir mim yazısı yazamadım.

Sadece iade-i ziyaret misali yazıyı yazabilseydim. En iyi Türkçe'yi kullanan Blogger, en yorumcu blogger, en farklı bakış açısına sahip blogger mimini kesinlikle Deli Annem'e verecektim.
En keyifli okuduğum heyecanla yeni yazısını beklediğim mimim de Görkem'e gidecekti elbette. Listenin diğer kısımlarını düşündüm ama işte yazıya dökemedim.

Bu arada bir sır vereyim mi hala mim ne ola ki ya dediğim oluyor :) Tamam evet hamilelikte beyin küçülüyormuş ne var bunda :)

4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ah be gülüm bir de bu yoğunluk esnasında bunla mı uğraşmak zorunda hissettin kendini.. Ben mimleri karşılık olsun diye yazmıyorum asla, ki kendim bu zorunluluktan kaçıyorum sıklıkla. İçin ferah olaydı keşke.. eminim Görkem de beklenti içinde değildir Tüten'im benim:)

gene de teşekkür ederim ne çok güzel şey söylemişsin.. öperim:)

Tuten dedi ki...

müminecim kesinlikle zorunlu hissetmedim ama yazmakta istedim yazamamak beni üzdü uzak kaldım sevdiklerimden şu son günlerde yoksa sizlerin beklentisi olmadığına eminim.
Rica ederim kafam bunca dağınık olmasa cümleleri toparlayabilsem daha neler yazmak isterdim.
ben de öperimmm ;)

Bap dedi ki...

İlginç bir mim yazısı olmuş Tütencim :)

Adsız dedi ki...

Çok şımardım güzel satırlarınla, teşekkür ederim...

Sen bu mim yazısını lohusalıkta yazmayı deneseydin bir de, beyninin küçülme potansiyeline inanamazdın :)))

Tüten'cim, mimmiş, işmiş, güçmüş; hiiiç canını sıkma böyle detaylarla. Kuzunun kalbinin seninkiyle birlikte attığı, sadece ve sadece sana ait olduğu şu son zamanların keyfini çıkar yeter.