7.09.2011

Sizin Kocanız da İstiyor mu?

İtiraf et sevgili okur başlığı okuyunca merak ettin, heyecanlandın yazıyı okumak için :) Ama yazının devamı başlık kadar ilgi çekici olmayabilir baştan söyliyeyim.

Şimdi kocamın ne istediğine geçmeden önce, kocamı biraz tanıtmam gerekiyor diye düşünüyorum. Kocam olacak kişi tipik bir Boğa burcudur. Bu ne demek oluyor, yemeğe, içmeye, zevk-ü sefaya oldukça düşkün biridir. Ama bunu yanısıra sorumluluk sahibi, ailesine düşkün ve aklı başında biridir. Oturaklı bir insandır da demek isterdim ama adı çıkmış 9'a inmez 8'e şimdi oturaklıdır da yazsam kendisini tanıyanlar hoopp hoopp ufak at derler o yüzden oturaklıdır diyemiyorum. Ama aslında kendisiyle teşvik-i mesaiyi arttırdığınızda oturaklı olduğunu anlarsınız sadece eğlenmeyi çok sever kendisi herşeyle insanlar da buna dahildir :)

İşini iyi yapar zehir gibi zekası vardır ama çalışkan sıfatını kendisi için pek kullanamayız. Sorumlulukları dahilinde herşeyi yapar ama daha fazlasını yapmaya yanaşmaz. Çünkü yaşamın içinde olmayı sever hayatı kaçırmaktan hiç hazetmez. Öyle mesailere kalayım aman da patronun gözüne gireyim ben bir CEO olmak için yaratılmışım mutlaka küçük dağları yaratacağım gibi bir havası hiç yoktur. Hani çok zengin olsa eminim hayatını hobileriyle geçirmeyi yeğler.  En büyük hobisi fotoğraf çekmektir. Kendisinin bir başka özelliği de mütavazi oluşudur. Amatör bir ruhla profesyonel fotoğraflar çeker ama hiçbir zaman ben fotoğrafçıyım demez. Çekiyoruz işte der. Hee bir tek karısına yani bana ufacık bir fotoğrafını eleştirdiğimde sen anlamıyorsun bu fotoğraf işinden o fotoğraf çok güzel der. Kendisine zorla açtırdığım ben düzenli yazmam ki dediği ve yazmadığı bir blogu da var: http://dortkenardunya.blogspot.com/
Ne iş kurmak ne de yeni bir iş atılımına girmek gibi hevesleri yoktur zengin olduğunda. Beni bu konuda hiç anlamaz. Çünkü çok zengin olsak benim yeni işlere atılma iş kurma gibi hayallerim vardır :)

Şimdi geldik bu koca kişisinin ne istediğine :) Bu koca kişisi oğlumuzun futbolcu olmasını istiyor. İnanabiliyor musunuz? Ee ne var bunda Türkiyedeki bir çok babanın hayalidir bu diyebilirsiniz. Doğrudur ama benim kocam o erkeklerden o babalardan değildir diye düşünüyordum ben :)) Ciddi ciddi istiyor bunu. Kavga etmişliğimiz bile var. Oğluyla karnıma dokunup konuşuyor futbolcu olacaksın oğlum diye. Hayale bakar mısınız? Bizim oğlan büyüyecekmiş futbolcu olacakmış hatta sonra Fatih Terim gibi Teknik Direktör olacakmış biz de Arena'ya gidip oğlumuzu izleyecekmişiz saha Aren Mirrrr diye yıkılırken anne&babası olarak gururdan dört köşe olacakmışız. Ben bu sahneyi hayal ederken yerin dibine giriyorum kocam yüzünde kocaman bir gülümsemeyle anlatıyor bu hayalini. Haaa ama üzülmeme gerek yokmuş bizim oğlan kaliteli futbolcu olacakmış. Okuyacak üniversiteye gidecek yurtdışında bile eğitim alıp öyle futbolcu olacakmış. Ben futboldan anlamıyormuşum. Dünyada çok kaliteli, akıllı, zeki futbolcular varmış. Çevresi kötü diyorum, pis bir dünya diyorum. Diğer iş çevresi iyi bir dünya mı diyor. Yaa işte böyle sevgili okur.

Ve fakat aynı adam, kızımız olsaydı ne olmasını isterdin diye sorduğumda Uluslararası İlişkiler okuyup Büyükelçi olmasını isterdim diyor. İnsanın kızımız da olsun bari oğlan futbolcu olacaksa diyesi geliyor :)

Görüyorsunuz değil mi derdimi. Daha minnacıktan babası bizim oğlanı doldurur, futbolcu olacaksın diye. Bir ümidim erkek çocukların anneden daha çok etkilenmeleri üzerine :)

Yorum Gönder