14.04.2011

Yalancı Yalancı Sana Kimse Inanmaz


Muhazafar&Modern senteziyle yoğrulmuş bir ailem var. O nasıl birşey öyle derseniz şöyle birşey. Kadın&erkek ilişkileri konusunda oldukça muhafazakarlardır ama sadece kendi evlatlarına karşı. Kimsenin kızını, oğlunu eleştirdiklerini veya ne ayıp dediklerinin duymadım.

Evlenmeden birlikte olmayı yani cinsel ilişkiyi asla onaylamazlar. Flört ederken başbaşa yapılacak şeylerin bir sınırı ölçüsü olmalıdır.


Ama bu konu dışında her konuda oldukça moderndirler. Arkadaşlarımda kalırdım. Tatile de gidebilirdim ki çok gittim. Erkek arkadaşım yani güray evimize de gelmiştir ve hatta kalmıştır. Ama benim ona gitmem veya ailesinin evinde evlenmeden kalmam söz konusu bile olamaz. Kalabalık tatillere güray gelebilir ama 24 saatim saatbaşı haber vermek kaydıyla geçebilir. Uyuduğum odaya neredeyse kamera koyulmalı ve tüm gece boyunca çekim yapılmalıdır :)


Hal böyle olunca flört ederken söylediğim yalanın haddi hesabı olmadı tabii ki. Ahh ama insan söylediği yalanı unutabiliyor özellikle de evlendiyse. Elbette flört ederken Güray'la başbaşa tatile gittik. Ailem bu tatillerin hep kalabalık tatiller olduğunu bildi. Bazıları da gerçekten öyleydi. Ben söylemek isterdim lakin evde çıkacak curcunayı düşünmek bile istemezdim. Vicdan azaplarım çoktur bu konuda ama yapılabilecek birşey yoktu. Çok anlatmaya çok belli kalıpları kırmaları gerektiğini söylemeye çalıştım yok ama 50 yaşını geçmiş insana bunu anlatmak çok zor oldu. Özellikle de annem Valide Sultan kıvamında bir insanken. Sanırım karşısına geçip bu kez tatile Güray'la başbaşa gidiyoruz anne deseydim. Çekil karşımdan mahçup olman gereken yerde bir de ne söylüyorsun derdi. Eminim karalar bağlar ve yerin dibine girerdi. Ehh bu kadar üzmek istemezdim annemi. Babam onaylamıyorum ama sen bilirsin derdi bunu derdi de gözleri başka şeyler söyler sanırım bir daha da benimle yabancıymışım gibi konuşurdu.


Neyse evlendik Güray'la. Güray bey de bir sevildi ki sormayın. Güray asla damat kategorisinde değil bizim ailede. Hani sanki doğduğu günden beri bizimleymiş gibi. Geçen haftasonu Güray'la gittiğimiz Karadeniz turundan arkadaşlarımız gelecekti bize. Elbette ailem Karadeniz turuna Güray'la gittiğimi bilmiyordu. Olayın bundan sonrasını hiç hatırlamıyorum ama şöyle olmuş. Babam kim geliyor size demiş. Ben de demişim ki, Karadeniz turundan arkadaşlarımız. Annemin suratı değişmiş güray'a bakmış Güray bana bakmış anneme birşey söyleyemeyip gözlerini önüne devirmiş. Vallahi de billahi de ben hiç hatırlamıyorum bu olayı.


Dün annem ben birşey öğrendim dahası baban da öğrendi dedi. Ben ne falan dedim Güraya söyleyeceğim dedi ve söylemiş. Siz Karadeniz turuna birlikte gitmişsiniz diye.



İlk başta bir tedirgin oldum bir korku sardı beni sanki hala bekarmışım gibi sonra da dedim ki amannn nasıl olsa evlendik :) Sanırım artık ailem de aman nasıl olsa evliler diye bakıyor :)


Diyeceğim o ki bekar okuyucular. Aman ailenize söylediğiniz yalanları unutmayız veya en iyisi hiç yalan söylemeyeyiniz.


Hiç yorum yok: