17.03.2011

Tarihi Bir Gün 17-03-2011


Bugün dünya için olmayabilir ama bizim ailemiz için tarihi bir gün!


Öncelikle bugün Güray'la evliliğimizin 6.ayı yarım yıllık bir evlilik geçmişimiz var. Neler neler sığdırdık şu kısacık gibi duran 6 aya bir çırpıda düşününce gerçekten vay be! diyorum.


Gelelim diğer tarihi olaya. Bugün ailemize yeni bir bebek geliyor. Hem de soyadımızı yani benim evlenmeden önceki soyadımı sürdürebilecek son Mohikan :) Bugün 2. kez hala oluyorum. Akşam saatlerinde mis gibi fırından taze çıkmış ekmek misali bir pofuduk olacak kucağımda süt kokan bebek kokan hatta ve hatta cennet kokan bir pipili :) Günçeciğim yani bana hala olmayı ilk tattıranın yeri bambaşka ama bugün henüz adı belli olmayan evet çocuk bugün doğacak ve adı belli değil minnağın heyecanı da sardı beni. Hala günçeyi sevdiğim gibi severmiyim bilmiyorum. Günçe'yi gördüğüm anda sarıldığım anda içim erir benim. Onun saçının teline gelecek zarar karşısında kaplan kesilebilirim. Bakalım bugün kucağıma aldığım ilk anda hissederim yeni minnağı farklı mı seveceğim yoksa Günçe gibi mi.


Bu bebek benim için annelik öncesi güzel bir pravo olacak.


İşte bizden haberler böyle. Diyorum ya herkesin bir dünyası var sonunda kocaman eden bir dünya içinde herşeyin her duygunun olduğu. Bizim dünyamız bugünlerde pek bir güzel, maşallahhh

3 yorum:

lunawar dedi ki...

maşallah..

Nur dedi ki...

çok mutlu nice aylara yaşlara inşallah :)

Tuten dedi ki...

Amin kızlar. Nurcum darısı başına tez vakitte hayırlısıyla (bebek kısmından bahsediyorum :))