6.08.2010

Tombul Peri



Tombul peri yani Sıla (tombulperi.blogspot.com) hayatıma çok kısa bir süre önce girdi ama günde 50-60 kere yazışınca bir de bu yazışmalar çok keyifli olunca sanki uzun zamandır hayatımda gibi.

Ben takıntılı bir kişiyim kabul ediyorum. İstediğim şeyi bulana olana kadar her yolu denerim illa da kafamdaki olsun isterim. Vazgeçmem, aramaktan da uğraşmaktan da hiç üşenmem. (Bakınız Güray'a 7 yıldır vazgeçmediğim insan kişisi ki kendisi 7 yıl boyunca ben evlenmeyi düşünmüyorum deyip durmuştur her yıl evlenmek istiyorsan doğru insanla birlikte değilsin demiştir hoş bu tip durumlar için inatçıdan takıntılıdan daha çok azimle ... derler ama :)) Bir internet sayfasına girerim incik cıncık incelerim bir konuyu araştırırken 1000000 sayfayı gezmekten gık demem of demem. Şu düğünüm arka planında olanlar inan ki kitap konusu olur. İşte düğünüm için de, ki düğünüm son derece mütavazi birşey olacak ama işte ben kendimce içime sinen en iyisi olsun diye uğraşıyorum.

Yukardaki koca paragrafın Tombul Peri ile alakası ne peki :) Düğünde nikah şekeri olarak bal vermeyi çok önceden düşünmüştük. Güray'ın organik tarımla ilgilenmesi sebebiyle hem de ben 5-6 yıl önce bir düğüne katılmıştım ve ilk orada görmüştüm bu küçük bal kavanozlarını o zamandan beri de Güray'la evleneceğimize inandığım için :) bal veririz diye düşünmüştüm. Evet balın üzerine etiket bastırıp misafirlerimize sunabilirdik ama ben o da şık güzel anlamlı birşey olsun istedim. Başladım araştırmaya arada olan olaylardan bahsetmeyeyim şu sıcak günde hemen blogu kapatmanıza sebebiyet vermeyeyim :) Bir başka blogda gezinirken Sıla'nın bloğunu gördüm ve çok beğendim. Hem blogun yapısını hem yaptıklarını. Bir mail attım sitesinde gördüğüm bir kutu hakkında. Aklım öylesi havadaydı ki yazdığını doğru bile okumamışım. Sıla'dan çok tatlı bir cevap aldım. Bir başkası olsa belki doğru okusana anlamına gelen birşey yazabilirdi. Oysa ki Sıla bana çok açıkca yazmış olduğu halde acaba ben mi doğru ifade edememişim diye yazdı ve bunu yazdığı anda beni kalbimden vurdu. Çok hoş çok nazik çok insanca bir yaklaşım değil mi sevgili okur keşke herkes işini böyle yapsa. Ki o sırada aramızda bir iş ilişkisi de yok dikkatinizi çekerim. Ardından Sıla'ya aslında ben bunun benzerini görmüştüm dedim. Bir çok insanın göstermeyeceği yine o çok tatlı uslubuyla cevap verdi Sıla bana.

İşte bir kaç yazışmadan sonra nikah şekerimi Sıla'ya yaptırmaya karar verdim. Ve o dakikddan sonra Sıla benim yeri mail mağdurum oldu :) İlk başlarda güray'a günde yaklaşık 50-60 mail atıyordum bak şu nasıl bu nasıl bunun yapalım mı düğün için diye aynı zamanda Pelin'e de. Güray bir süre sonra haklı olarak isyan bayrağını çekti. Pelinciğim ise hiç bıkmadan her mailimle ilgilendi. Ve son günlerde bu mağdur Sıla. Ona da sürekli mail atıyorum :) Sıla şu fikir sence nasıl bu nasıl bak bunu bulmuştum gibi :) Sıla saolsun işinin gücünün arasında cevap veriyor.

Nikah şekerim hepinize süpriz olsun şekerim :) Harika olacağından eminim. Hiç kimse beğenmese bile ki herkesin beğeneceğini düşünüyorum ben şöyle o tatlı kutuyu başucuma koyup uyuyabilirim ben :)

Teşekkür ederim Tombul Peri, peri çubuğunu dokundurdun ve beni mutlu ettin.

Tuten ben
peri değmiş insan kişisi :)

Hiç yorum yok: