26.08.2010

HEYECAN DORUKTA SEVGİLİ TAKİPÇİLER :)


Sor bir neden heyecan dorukta :) Bugünnn evimizin mutfağının , giyim odasının, TV ünitesinin montajına başlanıyor. Güray gıcığı eve çok yakın çalıştığından benden önce gidip görecek. Nasıl kıskanıyorum nasıl çatlıyorum anlatamam. Stresinden, mutluluğundan bahsettim bu sürecin şimdi de heyecanı başladı.

Sanırım bu süreci tamamlayanların dediği gibi olacak. Bu günler ileride özlenecek. Mutluluk, heyecan, stres hepsi iç içe geçmiş bir süreç çünkü. Şu dönemde hayatım öylesi hareketlendi ki spora gitmediğime hiç üzülmüyorum. Beraber bir hayat kurma süreci farklı bir deneyimmiş tavsiye eder miyim, ederim galiba...

Evimiz bizce çok güzel oluyor. güray da gerçekten emek harcıyor evimiz için. Sanırım bir süre evde vakit geçirmek tadını çıkarmak isteyeceğiz. Buyrun bekleriz ;)

Tüten ben
Gökkuşağı gibi

Hiç yorum yok: