23.08.2010

STRESS



Şu son günlerimiz öylesi yoğun geçiyor ki gerçekten helak olmuş durumdayız. Son 25 gün ve hala yapılacaklar listesi dopdolu.
Bir iç dünyam var benim bir de dışa yansıyan dünyam ama malesef iç dünyamın dışa yansıyışı örtüşmüyor. İçimde dingin, huzurlu ve mutlu bir tüten var orada öylece takılan halinden memnun mesut hep iyi düşünen gülümseyen bir kız. Ama dış dünyamda öylesi stresliyim ki öylesi gerginim ki... Bilmiyorum gelin stresi denilen şey bu mu? Herkes bunu yaşar mı? Nasıl yaşar, hiç bilmiyorum.

Ben nasıl yaşıyorum valla içimdeki ben dışımdaki beni sevmiyor öyle söyliyeyim size. Tatil çok önemliymiş bunu anladım. Tatil yapmadan düğün&dernek işlerine girilmemeli. Benden evleneceklere çok önemli uyarı, tavsiye. Ne olur ise olsun mutlaka ama mutlaka herşeyi bir kenara bırakın ve düğünden önce tatile gidin! Mümkünse tek başınıza gidin yanınızdaki kişi sayısı 1 olsun ve bu sevgiliniz olmasın! Neden? çünkü sevgiliniz olunca ister istemez konu düğün işlerine evlilik işlerine gelir de ondan. Çiftler kafasını dağıtmak için ayrı tatile çıkmalı şu süreçte...

Kısa kısa haberler...

* Gelinliğimin provası vardı bu Cumartesi vallahi gelinlik giyince insan kendini bambaşka hissediyor bu bir gerçek hele o duvak yok mu o duvak... şımaracağım ama gelinlikle pek bir güzelimmm yahuuuuu insanın üzerine 2-3 saat kalması ne acı.

*Ev işleri bitmedi bitmiyor. Karolarınız döşendi kiii çok güzel oldu ama mutfağımıza tam yetmedi :( üzüldük ama olsun bu haliylede güzel.

*Bütün bir haftasonu maaile biraradaydık. Aile olmak çok güzel birşey.

* Sevgilimi çok ama çok seviyorum o benim hayatımdaki en önemli şanslardan biri.

Tüten ben
Her an ağlayabilecek vaziyette olan.

Hiç yorum yok: