2.06.2010

Ve Sonunda....


Kaç yıl oldu saymadım desem yalan söylemiş olurum :) Yıllardır dost meclisimizin yegane konusuydu. Üzerine dedikodu yaptığımız konuları sıralasak ratinglerde açık arayla birinci olurdu.

Biz 3 silahşörler , Pepi, Es ve Tüti kim daha önce evlenecek, kiminle evlenecek, nasıl evlenecek diye çoookkk konuşmuş çok oturum açıp kapamışızdır. Peki kim haklı çıktı. Ben tabii ki :)

Önce Es, sonra Pepi ve şimdi de sıra ben de....


32 yaşında biraz değişik oluyormuş bu işler :) Blog yapmamdan bile belli değil mi ne kadar değişik olduğu :) Çocuk olayı da böyle çok geçe kalırsa ne yaparım bilemiyorum.


Şimdilik bu kadar... Damat beyle nasıl tanıştık, nasıl buralara geldik. Düğün hazırlıkları nasıl gidiyor. Nasıl deliriyoruz nasıl eğleniyoruz ve nasıl sinirleniyoruz hepsi yakında yayında :)


Bu blog 4 ay boyunca canlı olacak ve bir Eylül günü aramızdan ayrılacak...


Tüten ben,

kafayı evlilik hazırlıklarıyla bozmuş sevgilisine ve arkadaşlarına günde 1000 mail gönderen gelin adayı

Hiç yorum yok: