16.06.2010

Küçük Bir Kız Çocuğu...



Sevgili okur, N'olucak benim bu halim :) Hamile miyim yoksa evlilik hazırlığı içersinde miyim bilemedim. Herşeye gözlerim doluyor nasıl bir duygusallık var üzerime bilemezsiniz. Sevdiklerime kocaman kocaman sarılıp bırakmak istemiyorum bu arada evlenmeme 2,5 ay var ve ailemle aynı apartmanda oturacağım. Tüm bunlara rağmen duygusallığım had safada...

Bir yandan da nasıl mutluğum nasıl içim içime sığnımyor bilemezsiniz. Anlatmak istesem edebiyatım henüz o seviyede değil. Ruh halim bu iki duygu arasında gidip gelmekte hatta aynı anda her ikisinde de...

Ben hamileyken yandınız diyorum :)

Hazırlıklardan neden bahsetmiyorsun dersen bahsedipte sıkmak istemiyorum kimseyi. Evlilik hazırlığının romantik bir süreç olduğunu düşünenlerin hayallerini yıkmak istemem. Ama şunu söyleyebilirim ki, hayat adil olmasa da çok güzel hele bir de sevdiklerin yanındaysa...

Hiç yorum yok: