28.06.2010

I FEEL LOW:(


Evet aynen yandaki kedi gibiyim. Kendimi çok yanlız hissediyorum. Düğün dediğin gelinin en özel günü değil midir? Ben mi yanlış biliyorum. Tıpkı lohusa bir kadına gösterilen titizlik gösterilmez mi geline? Bir gelin mutlu olsun diye herkes etrafında pervane olmaz mı? Ben mi yanlış biliyorum.

Ama gelin görün ki herkes bir ucundan kendini düşünüyor. Herkes bana sitem ediyor. Herkes bana kırılıyor. Herkesin derdi benimle.

Aklı olan varsa düğün yapmasın! Aklı olan varsa kaçsın gitsin sevdiği ile başbaşa kalsın.
I FEEL LOW:(
Bugün beni en iyi bu şarkı anlatır:

Lonely, I'm so lonely
I feel so alone
I feel low
I feel so
Feel so low
I feel low,
feel low, low, low
I feel low, low, low
I feel low, low, low
I feel low, low, low
I feel low, low, lowLow,
I feel lowI feel low
I feel lowI feel so lonely
I feel so lonely
I feel so lonely, lonely, lonely, lone
Lonely, lone
I feel so alone, yeahSo lonely...

Hiç yorum yok: