18.12.2014

Kendine İyilik Yapıyor musun?



Kendinize ne kadar iyi davrandığınızı düşündünüz mü hiç? Yoksa en hor en hoyrat davrandığınız kendiniz mi?  Başkalarına cömertçe açtığınız ellerinizi kendinize döndürdüğünüzde sımsıkı yumruk yapıp, sonra o yumruğu kendinize mi geçiriyorsunuz? 

Yapmayın :).... Kendinize iyi olmadığınız ve iyilik etmediğiniz sürece bütün, tam ve iyi hissedemeyeceksiniz; bu ebeveynliğiniz için de geçerli. Anneliğiniz saçınızı ne kadar süpürge ettiğiniz, çocuğunuza ne kadar iyi olduğunuzda ilgili değil. Ne kadar dengeli olduğunuz ile ilgili.  Kendine iyi olmayı becerebilen herkes etrafına da iyi olma becerisini kazanır. 



Hazır yeni bir yıla girerken, bence niyetlerinizin arasına kendinize iyilik yapmayı koyun. Ben kendime bir iyilik yaptım ve Yoga'ya başladım ve 3 haftadır büyük bir zevkle gidiyorum; inanır mısınız, bundan yıllar önce 2-3 kere yoga'ya yazılmış ve hiç sevmemiştim; şimdi ise haftanın 3 günü keyifle gidiyorum, gitmediğim günler kendime 20 dk ayırıp yoga egzersizlerini yapıyorum. Bazen tekrardan denemek gerekiyor; sevmediğimizi düşündüğümüz şeyler, sevdiğimiz şeyler haline dönüşebiliyor; çünkü insan bazen farketmesede dönüşüyor, bu dönüşüme insan büyümek, yaşlanmak dese de aslında olan tek şey dönüşüm. 


Ve dönüşmek için, değişmek için ama en önemlisi istediklerini gerçekleştirmek için daima içinde yer vardır; yapman gereken tek şey o yer'de olmak isteyip istemediğin. 






Yeni bir yılda kendi dönüşümüne yer aç; kendine bir iyilik yap! Dünyadan istediklerini önce sen dünyaya ver, evrenin seni karşılıksız bırakmayacağına emin ol! 






Hiç yorum yok: