29.12.2011

Yılın En Güzel Listesi

İhtiyaç listesi, alışveriş listesi, yapılacakların listesi derken bir yılın en güzel listesini yapma vakti geldi. Geçen seneki listem aşağıdaki gibiydi. Ben bu listeden çıktı alıp buzdolabımın üzerine koyuyorum. Buzdolabıyla fazla da haşır neşir olunca her açışımda bir kez göz gezdiririm ve bu bana çok iyi gelir size de tavsiye ederim. Bir de bu resmi ekranımın ve Iphone'um duvar kağıdı yapıyorum ee bilgisayar sürekli açık olunca ıphone da elden düşmeyince hergün bakıyor hatırlıyorum.


7 tane dilekte bulunmuşum. Bunlardan 5'i gerçekleşti ehhh 7 de 5 hiç de fena bir sayı değil öyle değil mi? Hem de en önemlileri en değerlileri gerçekleşti. Aramıza bir minik katıldı. Saglıklı, mutlu,huzurlu bir bebeğimiz oldu. (Huzurlu kısmı daha çok gelişebilir tabii :))) Penguen ailesi gibi olduk gerçekten. Sağlık ve sıhhat ki en önemlilerindendi dileklerimin içinde gerçek oldu çok şükür ne biz ne sevdiklerimiz dermansız bir hastalığa yakalanmadı. Sevgilimde ben de işimizde başarılı olduk (Zevkle işe gitmek kısmı yine geliştirilebilir bir alan)
Aşkımız, sevgimiz ve neşemiz gerçekten de arttı. Bol paramız ve kendimize ait bir arabamız olamadı. Ama çok şükür borcumuz harcımız da olmadı istediklerimize de erişebileceğimiz gelirimiz de oldu. Şirket arabaları da saolsun işimizi hep gördü.

Ve gelelim bu senin dilek listesine:


İşte gördüğünz gibi çokta şey istemiyorum değil mi 2012'den. En çok ne istediğim çok mu anlaşılıyor acaba :) Evren, yüce yaratan duy sesimizi bu sene mışıl mışıl uyuyan bir aile olalım sağlıkla sihhatle. Dünyanın farklı ülkelerinde de uyunup uyanabiliriz cebimizdeki bol parayla ailece. Ve ben bu yıl beni mutlu edecek vatana millete kendime insanlara yararlı olabilecek kendi başıma yapabileceğim o işi keşfeder ve başarıyla harekete geçirebilirim.

Hepinize gönlünüzden geçenlerin gerçekleşeceği bir yeni yıl dilerim.

4 yorum:

ayca dedi ki...

2011 dileklerin Şuan bizi anlatıyor, 2012 hepimize huzur mutluluk getirsin,tüm dileklerimiz gerçekleşsin inşallah..çok güzel bir dilek tablosu olmuş tebrikler:))

Adsız dedi ki...

Ne mutlu size Tüten'cim, katlanarak gelsin tüm güzellikler size 2012'de de!

Adsız dedi ki...

slm bu listeyi nasıl hazırladınız tsk defne

Tuten dedi ki...

Nasıl hazırladınız derken ne demek istediğini anlamadım defne?