24.05.2011

Tatil Bizi Bekler ;)




Sevgiliyle süper güzel bir tatil planı yaptık. İlk kez bu yaz erken tatile çıkacağım. Ee malum gobiş iyice büyümeden ailece tatil yapmalıyız. Bu bizim ilk aile tatilimiz olacak. Bakalım seneye nasıl olacak 9 aylık bir bebecikle tatil deneyimini çok merak ediyorum hayalim onun da çok güzel bir tatil olacağı yönünde ;)






Serüvenimizin başladığı yere de 2 günlük kaçamak yapacağız sevgiliyle hem de öylesi güzel bir yerde kalacağız ki takvimde günleri sayma amacım değişti diyebilirim ;) Gelll tatil gelll gelll. Oyumuzu kullanacağız vatana millete hayırlı olsun, adiyos diyeceğiz ve atladığımız gibi arabamıza ailece Ege kıyılarına vuracağız kendimizi.



Bu tatil 3'ümüze de çok iyi gelecek eminim. Bakalım oğlum annesi gibi denize bayılacak mı yoksa babası gibi nazlı nazlı mı girecek göreceğiz :).



İşte bizden haberler böylesi güzel ;)

7 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Ah ege dedin beni kalbimden daha doğrusu yaramdan vurdun :)

Çeşme ılıca ve alaçatıyı çokkk severim ve günleri sayıyorum gidebilmek için .

Umarım kuzucukta mutlu olur annesi ile birlikte yüzerken :) Hatta karnında anne bir dur ya başım döndü baş aşağı yüzmekten bile diyebilir :)

Tuten dedi ki...

Elçinnn darısı başına diyorum o zaman biz önce Çeşme sonrada Alaçatı kaçamağındayız ;)
Kuzucukların anne yüzerken çok eğlendiğini okumuştum sanırım eskisi gibi atlama zıplama ördek suya daldı tadında şeyler yapamam ama pek bir eğlenceli olacağı kesin ;)
Sevgiler

Elçin'in Yeri dedi ki...

Ahh o zaman çeşme de tarihi rumeli pastane de limonlu dondurma ...güzel bir kumruuu...ılıca da dost pide de güzel bir pide ve tadını hiç unutmadığım roka salatası da yer misin benim için lütfen :)

Anılara gittim sayende :) linkleri şunlar hatta

http://elcininyeri.blogspot.com/2010/09/alacati.html

http://elcininyeri.blogspot.com/2010/09/beni-ilica-da-birakin.html

Nur dedi ki...

iyi tatillerr :)

Tuten dedi ki...

Teşekkürler Nur'cum. Elçin söylediklerinin hepsini yapacağım ve mutlaka yazacağım hoş kumru yiyebilir miyim emin değilim ama kocam yerken karşısında yutkunabilirim :) (sucuk, salam türü şeyler malesef yasak :() yazılarını da okudum ;)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Gece yatakta aklıma takıldı bu kumru olayı ve acaba nasıl yese diye düşündüm :)

Sonra tam olarak olmasa bile bir çözüm yolu buldum...kumrunu gene yersin ama içine sadece ızgara da eritilmiş kaşar domates ve seviyorsan turşu koyup olabilir aslında :) hamilelere dayanamıyorum ve mutlaka onlara göre çözümler olmalı değil mi ama :)

Tuten dedi ki...

Elçincim sen bir hamileyi mutlu ettin allah da seni mutlu etsin. Çok teşekkür ederim beni düşündündüğün için. Dediğini uygulayacağım ama tatilden önce doktora 1 kerecik yesem olur mu diye de soracağım :)
Sevgiler