24.12.2010

Ne Aradılar Ne Buldular :)



Güleyim mi ağlayayım mı bilemiyorum ama çoğunlukla eğlendiğim bir gerçek.
Blog yazanlar bilir. Blog alt yapısının güzel bir özelliği var. İnsanlar google'da ne araştırırlarken karşısına sizin blogunuz çıkmış bilebiliyorsunuz. İşte ben de sıklıkla ne ararken beni bulmuşlar bakıyorum. Ve bir kaçını sizinle paylaşmak istedim.

canim kocama evlilik mektubu ( İnsan kocasına evlilik mektubu yazacakken google'a girer ve mektup örneği bakar mı? Acaba bu kişi benim blogumdan yararlandı mı meraktayım )

evlilik neden (ay bu kişiye yardımcı olmuşumdur işallah :))


evliliğimin daha güzel olması için (Oku ve öğren daha güzel olması için ne yapman gerektiğini ben iyi bir örneğim)

kocam hayat kadinina gidiyor (Vallahi benim ki gitmiyor sana yardımcı olamayacağım canım google da neden seni bana yönlendirdi bilemedim)

guray yolukar (Geldik hergün bunu google'layan kişi veya kişilere. Kocam ünlü de benim mi haberim yok. Sen google'a sorma aa güzelim gel bana sor kocamı ben sana anlatırım)


Tüten ben
Google'lanan

2 yorum:

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Tüten beni güldürdün Allah da seni güldürsün.
Ayrıca Güray'ı her gün googlelayan arkadaşa; "Boşuna uğraşma adam karısına kör kütük aşık" :)

Tuten dedi ki...

Sılacığım hep beraber hep gülelim işallah. Kör kütük aşık demek ki ooh ohh ne güzel :)