3.06.2014

Tohum



Tekrardan merhaba; bir süredir yazmak içimden gelmiyordu; zaten bu yüzden hiçbir zaman profesyonel blog yazarı veya yazar olamayacağım; içimden gelmediğinde kalemimi bile oynatamam ben. Yıllar önce Pınar Kür'ün yaratıcı yazarlık eğitimine katışmıştım 3 ay kadar süren ciddi bir eğitimdi o eğitim sırasında da profesyonel yazar olamayacağıma karar vermiştim; yani elbette hakkıyla olmaktan bahsediyorum....

Bence amatör ruhunu en güzel ortaya koyacağın yer blog'un... Beni hiçbir zaman profesyonel bir blogger yazarı ve bu blogu da hiçbir zaman "profesyonel" olarak göremeyeceksiniz....

Bu girizgahtan sonra.... bir tohum ektim kendi içime şimdi onun yukarıdaki fotoğraftaki gibi toprağın üzerine çıkmasını bekliyorum, suluyorum, okşuyorum ve konuşuyorum. Toprağın üzerine çıktığında hepinizle paylaşıyor olacağım zaten.  (Hayır hamile değilim :))

Sizde zihninideki otları yolup atmaya ve yerine size gelecek tohumlar ekmeye ne dersiniz? Tohum toprağın altındadır; sonra bir gün bir bakarsın ki çıkmış toprağın üzerine ve görüyorsun; tohumun toprağın altında kalan kısmı hala en önemli kısmıdır yani kökleri.... Şimdi biraz düşünün olur mu köklerinizi, zihninizin altında kalanları.... 

Görüşmek üzere...




Hiç yorum yok: